Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی در خصوص بازی برابر فولاد خوزستان از هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) اظهار داشت: قبل از هر چیز از هواداران خوبمان در اهواز تشکر می‌کنم. آنها ما را مورد مهر و محبت خودشان قرار دادند و استقبال خیلی خوبی از ما داشتند.

وی افزود: بازی برابر فولاد اولین بازی لیگ برای ما و میزبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی مهمترین بازی لیگ است و شروع خوب می‌تواند خیلی به تیم‌ها کمک کند برای اینکه با روحیه بهتر و جمع کردن امتیازات، شرایط بهتری را دنبال کنند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم برای هر دو تیم دیدار سختی خواهد بود. پرسپولیس و فولاد در قرعه سختی قرار گرفتند اما در هر صورت فکر می‌کنم که شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم.

گل‌محمدی ادامه داد: فولاد  خوزستان با توجه به ثبات خوبی که در این یکی دو سال اخیر داشته و هم امکانات خوبی که در این شهر برای این تیم وجود دارد، شرایط خوبی دارد. فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است و قهرمان جام حذفی هم شده است و انگیزه خوبی برای بازی‌ها دارد.

وی درباره شرایط پرسپولیس گفت: با انگیزه‌های خاص خودمان وارد مسابقات می‌شویم و امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. هدف ما کسب سه امتیاز است و البته می‌دانیم که خیلی سخت است. انشاالله شاهد یک بازی خوب باشیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: بعد  از این که از عربستان آمدیم سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی، روانی و جسمی ریکاوری کنیم و خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما آماده یک بازی خوب و با کیفیت هستند.

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1566023

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیست و یکم یحیی گل محمدی باشگاه فولاد خوزستان جواد نکونام بازی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه این تیم گفت: در این مسئله اقداماتی انجام دادیم و ورود بانوان می‌تواند یک اتفاق خوب برای ما باشد. ما از طریق شرکت مکاتبه کردیم تا ورود هواداران بانوان میسر شود.

او همچنین درباره برنامه طولانی مدت باشگاه فولاد توضیح داد: روزی که با آقای ویسی صحبت کردم، شرایط سختی داشتند و من خواهش کردم. ایشان سرمایه استان است و چند جلسه صحبت کردیم. حرف‌های ایشان به حق بود و ما خواهش کردیم بیاید و به تیم شهرش کمک کند. قطعا در کنار ایشان اتفاقاتی خوبی رقم خواهیم زد و ما امسال هم تمام بازیکنانی که مربی خواست را جذب کردیم و سال بعد هم همین است. بعید می‌دانم بازیکنی در لیست باشد که شرکت جذب نکرده. ما با آقای ویسی به شرایط خوبی می‌رسیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به وضعیت قراردادی منشا، واسعی و سلجوقی نیز تشریح کرد: آقای منشأ یک قرارداد دو ساله داشت و مذاکرات متعددی انجام دادیم ولی گفت قرارداد من عدد خوبی است و به جدایی رضایت می‌دهم. روز بازی با پیکان در تهران دچار مصدومیت همسترینگ شد و تا روز جدایی‌اش مصدوم بود. در هر صورت ضرب المثلش است که می‌گوید جلوی ضرر را هر وقت بگیری، منفعت است. ما ایشان را داشتیم و دچار مصدومیت بود و نقل و انتقالات هم تمام می‌شد. ما با شرکت صحبت کردیم و گفتیم پرداخت مطالبات به‌صورت یک سال و نیمه که نمی‌شود. قرار شد ایشان باشند و یک بازیکن به لیست اضافه کنیم تا ببینیم می‌شود یا نه. آقای واسعی هم همین شرایط را داشت که به ما هم گل زد. از روزی که من آمدم تا روز جدایی‌اش همیشه پشت دروازه تمرین می‌کرد. واقعیت این است و از لحاظ فنی نمی‌توانست به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟