Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر وحید یامین پور شامگاه پنجشنبه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سمن‌های جوانان، تشکل‌ها و فعالین اردوهای جهادی استان مرکزی، با اشاره به اینکه به دنبال تأسیس ستاد فعالیت جهادی جوانان هستیم و طرح اولیه آن آماده شده است، اظهار کرد: هر چند که روال این است که حمایت از سازمان‌های مردم نهاد ثبت شده انجام گیرد، اما قانون نیست و از همه سمن‌ها حمایت خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حمایت‌های مستقیم صورت گرفته از سمن‌های استان مرکزی در سال گذشته کمی بیشتر از یک میلیارد تومان بوده است که به نظر می‌رسد این رقم از متوسط اعتبارات حمایتی کمتر است، شاید ظرفیت جذب این اعتبارات در استان وجود نداشته است یا شاید بخشی از این اعتبارات به بخش ورزش منتقل شده باشد و انتظار از استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی و اقتصادی بیش از این ارقام است.

سرپرست معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لزوم توجه جدی به ستاد ساماندهی امور جوانان، عنوان کرد: در ۶ ماه اخیر جلسه این ستاد به ریاست استاندار مرکزی تشکیل نشده است این ستاد می‌تواند حلقه وصل جوانان به حکمرانی باشد و باید جدی گرفته شود. باید استانداران را ملزم به توجه ویژه به این ستاد کرد.

یامین پور گفت: روال ثبت سازمان‌های مردم نهاد در حال بازنگری است و اگر این امر محقق شود، نیازی به پیگیری روال‌های مرسوم برای ثبت نخواهد بود.

وی تصریح کرد: استان مرکزی را می‌توان قطب فعالیت فرهنگی سازمان‌های مردم نهاد کرد، همچنین در بحث جایزه کتاب سال جوان تلاش خواهیم داشت که این جایزه به جایگاه اصلی خود یعنی وزارت ورزش و جوانان بازگردد.

کد خبر 5333429

منبع: مهر

کلیدواژه: وحید یامین پور اراک ستاد ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان استاندار مرکزی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل کرمانشاه مسکن ایلام واکسیناسیون کرونا استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی حکمی از سوی "علی جوادی" مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حمید حسین پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب منصوب و از زحمات "جلائیان" در زمان تصدی تقدیر شد .

مراسم معارفه حسین پور و تودیع جلائیان با حضور روح الله طوسی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان و سادات حسینی رئیس حراست اداره کل و همکاران حوزه شمال غرب انجام شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896285

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب