Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در جلسه شواری فرهنگ عمومی شهرستان مراغه اظهار داشت: باغ رستوران‌ها و کافه قلیان‌های مسیر سد علویان مراغه بدون نظارت کافی و بدون متولی اداره می‌شوند. 

وی اضافه کرد: به خاطر نبود متولی و کم بودن نظارت، این مکان‌ها به محل ترویج بی‌بند و باری و مسایل اخلاق و فرهنگ غلط غربی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مراغه، همچنین خواستار نظارت بیشتر به فعالیت برخی کانال‌ها در فضای مجازی شد.

وی افزود: در برخی کانال‌های شبکه های اجتماعی بنام کانال‌های خبری به راحتی مطالب کذب، نادرست و توهین به مقدسات منتشر می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به فعالیت دانش‌آموزان در فضای مجازی شاد افزود: فضای مجازی که دانش‌آموزان برای تحصیل به آن دسترسی دارند نیز به خوبی توسط آموزش و پرورش کنترل نمی‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این جلسه افزود: بی‌توجهی به باغ رستوران‌های مسیر سد علویان آنها را به کانون بی بندوباری تبدیل کرده است. 

سرهنگ رشیدی افزود: نبود متولی و نظارت ناکافی به این مکان‌ها موجب ترویج فساد اخلاقی در جامعه شده است.

وی اضافه کرد: به خاطر نبود نظارت برخی پارک‌های شهر مراغه نیز به محل ترویج فرهنگ مبتذل غربی شده است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی مراغه امام جمعه مراغه سدعلویان مراغه شبکه های اجتماعی کانال های خبری باغ رستوران کافه قلیان های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • قلیان اکسیژن و بازی با جون جوانان؛ طرح مطالعاتی وزارت بهداشت؟
  • سرو آزادانه قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران؛ قلیان اکسیژن چیست؟
  • پدیده عجیب قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران