Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که امروز و فردا وضعیت جوی در سطح منطقه به نسبت پایدار و شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.

وی افزود: در روز یکشنبه در ساعات بعد از ظهر با توجه به گذر امواج ناپایدار در ارتفاعات استان افزایش ابر و احتمالا رگبار‌های پراکنده را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر وقت روز دوشنبه هم با توجه به نفوذ زبانه‌های پرفشار جریانات شمالی می‌شوند و مجدد وزش باد‌های شمالی، کاهش دما و در ارتفاعات شمالی استان افزابش ابر، پدیده مه و بارش باران و برف را انتظار داریم.

به گفته آخوندی، دیشب حداقل دما در آوج یک درجه زیر صفر و در شهر قزوین ۴ درجه بالای صفر بود.

کارشناس هواشناسی گفت: امروز فردا با توجه به اینکه جریانات در سطح منطقه جنوبی است به لحاظ دمایی کمی افزایش دما را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت جوی هواشناسی قزوین آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز در برخی ساعات وزش باد و احتمال نفوذ گرد و خاک فرامنطقه ای در مناطق شمالی استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: به سبب افزایش نسبی سرعت وزش باد شمال غربی در سواحل جنوبی و فراساحل شمالی و مرکزی استان، دریا در این نواحی در ساعاتی از ظهر و بعد از ظهر امروز به نسبت متلاطم خواهد بود.

وی گفت: طی روز چهارشنبه، در ارتفاعات شرقی و جنوب شرقی استان امکان رشد ابر و ناپایداری موقت به صورت وزش تندباد لحظه‌ای و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

محمدی اضافه کرد: از روز جمعه نیز دمای هوا افزایش محسوس خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: آسمان غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا شمال غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی و فراساحل مرکزی و شمالی استان در ساعاتی از روز ۱۴ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ و در فراساحل تا ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل و فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و از امشب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 6086225

دیگر خبرها

  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • آسمان صاف با وزش باد
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین