Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:24:02 GMT

مجوز استفاده از آب سد نمرود برای گرمسار صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۰۱۱۸

مجوز استفاده از آب سد نمرود برای گرمسار صادر شد

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیگیری رفع مشکلات آبی حوزه آبریز شمال شهرستان گرمسار، بیان کرد: مجوز استفاده از ظرفیت سد نمرود جهت افزایش یک متر مکعبی دبی آب حبله رود در فصل کشت پاییزه اخذ شد.

وی توضیح داد: به دنبال گلایه متعدد کشاورزان شهرستان‌های گرمسار، آرادان و ایوانکی بابت کاهش آب رودخانه حبله رود در فصل کشت، با پیگیری‌های صورت گرفته، مجوز استفاده از ظرفیت این سد اخذ شده تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو خانه ملت با بیان اینکه دبی آب رودخانه حبله رود برای استفاده در فصل کشت پاییزه از ۳.۵ متر مکعب به ۴.۵ متر مکعب افزایش یافت، گفت: این موضوع شاید بتواند بخشی از دغدغه‌های مردم گرمسار را حل کند.

مطهری همچنین بیان کرد: مبلغ هفت میلیارد ریال اعتبار نیز برای بهسازی و مرمت کانال‌های آب در گرمسار و آرادان اخذ شده است.

به گزارش مهر، خشکسالی، کم آبی و برداشت از سرچشمه‌های بالا دست یکی از مشکلات و دغدغه‌های مهم در شهرستان‌های گرمسار و آرادان به خصوص در حوزه کشاورزی است که ارتزاق بسیاری از مردم و دامداران به آن بستگی دارد.

کد خبر 5333444

منبع: مهر

کلیدواژه: اردشیر مطهری گرمسار سد نمرود آبرسانی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا اردبیل عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه مسکن ایلام وحدت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرگرد مهدی سمنگانی گفت: : در پی اعلام منابع و مخبرین مبنی بر دیو مقادیر زیادی چوب تاغ در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی لجران به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس از محل مقدار ۲ تن معادل ۲۰۰ اصله درخت که در چندین نقطه دیو شده بود کشف و  این محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان گرمسار تحویل داده شد.شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی در خصوص شناسایی و دستگیری متهمان در این خصوص گفت: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان خواهد ایستاد.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد