Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با شکل گیری کمپین رسانه های اجتماعی برای انتخاب ستاره فیلم «اسپنسر» در نقش جوکر و حضور روبروی رابرت پتینسون همبازی اش در فیلم «گرگ و میش» در فیلم بعدی دنیای «بتمن»، این سوال از کریستین استوارت پرسیده شد که آیا او نقش شرور معروف را دنیای بتمن بازی می‌کند؟

استوارت در واکنش به این پرسش گفت: جوابم به این نقش قطعاً «نه» نیست؛ با این حال نقش های بیشتری هستند که اشتیاق بازی در آنها را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه بدهید یک کار جدید را انجام دهم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم جوکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت های لیگ را از دست داده بود با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی درکنار رحمان محمدی راد در کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

بدین ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی ها و قابلیت های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

گفتنی است شهداب فصل گذشته تحت هدایت محمدرضا تندروان به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال ایران راه یافت اما در بازی پایانی کار را به فولاد سیرجان واگذار کرد. حالا آن‌ها در فصل آینده با ترکیب رحمان محمدی راد و مهدی مهدوی روی نیمکت خود به دنبال بازگشت به قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم)
  • گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا / فیلم
  • فیلم| دنیای آزاد خبرنگاران در آمریکا به روایت تصویر
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • ۶ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم