Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان  در اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت گفت: نقطه تماس دستگاه‌های اجرایی با بخش‌های ملی، دانشی و پژوهشی پارک علم و فناوری بوده که جزو افتخارات  استان است.

وی با اشاره به اینکه نفس برگزاری رویدادی همچون نوزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت برای سیستان و بلوچستان فضیلت است افزود: با توجه به زیرساخت‌های متعدد و مراکز گوناگونی که در سالن‌های اجتماعات وجود دارد برگزاری تمام رویداد‌های ملی و بین‌المللی در حوزه‌های علمی، فناوری، فرهنگی و هنری قابلیت برگزاری در این استان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: علم و فناوری و ارزش دانش بالاست و بسیاری از مسائل و مشکلات کشور را حل می‌کند البته علمی که باعث ایجاد مهارت شود نه صرفاً علمی که به گرفتن مدرک تحصیلی منتهی باشد.

وی با اشاره به اینکه مدارک معمول دانشگاهی برای کسی ایجاد شغل نمی‌کند و علمی که تولید ثروت می‌کند مهارتی است که از آن محصول تولید می‌شود تصریح کرد: جایگاه مهارت‌آموزی در کشور اثبات شده و نقش سازمان فنی و حرفه‌ای در این زمینه بسیار مهم است.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم سیستان و بلوچستان توسعه و پیشرفت پیدا کند باید پروژه‌های زیرساختی و واحد‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی توسط انسان‌های ماهر اداره شود گفت: مجموعه جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان به این نتیجه رسیدند که در کنار مهارت دانشگاهی به مهارت‌های فنی نیز دست یابند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان مسابقات مهارت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش

تشکیل شوراها و کمیته های تخصصی اجرایی، دستور جلسه چهارمین نشست ستاد سفرهای تابستانی کیش بود.

کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری با مشارکت و نظارت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت تمامی جوامع صنوف کیش وبا ایجاد بستر لازم برای رونق گردشگری و هموارسازی جذب گردشگران داخلی و خارجی تشکیل می‌شود.

کنسرسیوم با یادآوری لزوم ایجاد انگیزه و مشوق سفر به کیش و همچنین ظرفیت‌های بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش را بهره‌ور و مسیر رونق گردشگری را تسریع و تسهیل می‌کند.

سرهنگی با تاکید بر اصلاح و ارتقاء رویه خدمات رسانی در جزیره کیش و در شان گردشگران و برخورد با متخلفان و با اشاره به بسترسازی پلت فرم گردشگری بر اساس نظرسنجی مردمی گفت: فصل کم فروغ گردشگری کیش در تابستان فرصت مغتنمی است تا تمامی مراکز گردشگری در زمینه بازسازی و تجهیز مجموعه خود و آموزش کارکنان و اصلاح و ارتقاء خدمات رسانی به گردشگران بکوشند.

رحیم سرهنگی در سومین نشست "ستاد سفر‌های تابستانی کیش" که با حضور نمایندگان جوامع صنوف، معاونان گردشگری، توسعه مدیریت و فرهنگی اجتماعی این سازمان و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش عصرشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد؛ از تدوین برنامه‌های راهبردی و خلاقانه در راستای رونق بخشی پایدار گردشگری این منطقه بویژه در فصل کم فروغ تابستان خبر داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری با مشارکت و نظارت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت تمامی جوامع صنوف کیش تشکیل می‌شود؛ خاطر نشان کرد: ایجاد بستر لازم برای رونق گردشگری و هموارسازی جذب گردشگران داخلی و خارجی از اهداف کلیدی این کنسرسیوم است.

وی با یادآوری لزوم ایجاد انگیزه و مشوق سفر به کیش ادامه داد: این کنسرسیوم ظرفیت‌های بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش را بهره‌ور و مسیر رونق گردشگری را تسریع و تسهیل می‌کند.

سرهنگی با تاکید بر اصلاح و ارتقاء رویه خدمات رسانی در جزیره کیش و در شان گردشگران و برخورد با متخلفان و با اشاره به بسترسازی پلت فرم گردشگری بر اساس نظرسنجی مردمی گفت: فصل کم فروغ گردشگری کیش در تابستان فرصت مغتنمی است تا تمامی مراکز گردشگری در زمینه بازسازی و تجهیز مجموعه خود و آموزش کارکنان و اصلاح و ارتقاء خدمات رسانی به گردشگران بکوشند.

وی برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های جذاب فرهنگی، مذهبی و ورزشی با رویکرد ورزش‌های دریایی، جشنواره غذا و سنت ها، هفته فرهنگی استان‌ها و برپایی همایش‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی را به عنوان مولفه‌های اصلی رونق گردشگری کیش عنوان کرد و خواستار تولید محتوا و برجسته سازی جاذبه‌های کیش برای بازار‌های هدف داخلی و خارجی و انتشار آن از طریق رسانه ملی، پلتفرم‌های نمایش خانوادگی و فضای مجازی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پیش نیاز توسعه گردشگری کیش را توسعه همه جانبه و متوازن و فراهم کردن زیرساخت‌ها با اجرای برنامه‌های نوآورانه و خلاق عنوان کرد و افزود: برای رونق گردشگری در این منطقه باید همه بخش‌ها همگام با هم رشد کنند تا همزمان با اجرای برنامه‌های مربوط به توسعه گردشگری، پاسخگوی نیاز‌های گردشگران وایجاد علاقه مندی برای سفر‌های مجدد گردشگران به کیش باشیم.

وی از تشکیل کارگروه مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش، با مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری و تمام طرف‌های موثر در بهبود وضعیت پرواز‌ها؛ موضوعات مربوطه را پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است این سومین نشست هم اندیشی در راستای اجرای همکاری‌های مشترک بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تشکیل ستاد سفر‌های تابستانی و تحقق مفاد مذکور، به صورت مستمر و دوره‌ای ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • رونق توریسم و مبادلات فرهنگی با رویداد‌های ادبی / نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟