Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رسانه های روسی از عملکرد سردار آزمون در زنیت انتقاد کرده است

سردار آزمون مدت هاست موفق نشده برای زنیت گلزنی کند.

به گزارش طرفداری، سایت چمپیونات روسیه در گزارشی به انتقاد از عملکرد سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

این رسانه نوشت:

آزمون در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد برای زنیت فایده ای نداشته است و با این عملکرد ضعیف باید رفتن به بوندسلیگا را فراموش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین باری که آزمون برای زنیت گلزنی کرده به دو ماه قبل برمی گردد.

او در لیگ قهرمانان اروپا امسال در مدت زمان اندکی که در ترکیب زنیت بوده نتوانسته مفید ظاهر شود و تا الان نتوانسته هیچ گلی بزند و هیچ پاس گلی نداده است.

البته افت آزمون در لیگ قهرمانان اروپا دلایلی دارد. دلیل اول تغییر تاکتیک سیماک در خط حمله زنیت بوده است. زنیت از زمانی که سیستم خود را تک مهاجمه کرد آزمون نتوانسته گل بزند. دلیل دوم می تواند خستگی آزمون از فضای زنیت باشد. او در تابستان گذشته به دنبال جدایی تیم بود ولی زنیت به دلیل پیدا نکردن جانشین مناسب به این بازیکن اجازه رفتن نداد و آزمون مجبور شد در تیم بماند تا در تابستان آینده در زمان اتمام قراردادش از تیم جدا شود.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی افشاگری مربی و بازیکن سابق تیم ملی علیه خوبان عالم! یکه تازی رونالدو ادامه دارد؛ گلزنی برابر 38 تیم مختلف در رقابت های اروپایی مورد عجیب گروه پنجم لیگ قهرمانان: تفاضل گل منفی برای 3 تیم و تفاضل گل 12+ برای بایرن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، دنیله ده‌روسی که پس از نتایج ضعیف ژوزه مورینیو جانشین او در جالوروسی شد و دوباره در یک کسوت جدید به تیم محبوب خود بازگشت، در طول دوران کوتاه مدت حضورش روی نیمکت آ. اس. رم عملکرد درخشانی داشت و احتمال دارد امشب صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را هم تجربه کند که این نمایش منجر به ادامه همکاری طرفین شد.

باشگاه رم که از نتایج ده‌روسی رضایت داشته و همراه با این سرمربی شرایط نسبتا خوبی در رقابت‌های سری آ ایتالیا به دست آورده و شانس حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد، تصمیم به ادامه همکاری با این سرمربی گرفت.

مدیران باشگاه رم با دنیله ده‌روسی برای ادامه همکاری پس از پایان فصل به توافق نهایی رسیده‌اند و به زودی جزئیات قرارداد جدیدشان را منتشر می‌کنند که این خبر در خروجی رسانه رسمی این باشگاه نیز اعلام شده است.

ده‌روسی در 11 مسابقه سری آ ایتالیا هشت پیروزی، دو مساوی و تنها یک شکست مقابل تیم صدرنشین اینتر داشته که آمار خوبی برای او به حساب می‌آید و در حال حاضر هم تیمش با یک بازی کمتر و کسب 55 امتیاز در رتبه پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

تیم فوتبال رم با هدایت ده‌روسی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق به شکست فاینورد در ضربات پنالتی شد و در دور یک‌هشتم نیز پیروزی پُر گل 4 بر صفر و شکست یک بر صفر برابر برایتون انگلیس داشت ولی در نهایت صعود کرد.

جالوروسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز در زمین آ. ث. میلان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد و امیدوار است امشب نیز امیدوار است با تدابیر ده‌روسی در مسابقه برگشت هم نمایش خوبی داشته باشد و یک قدم دیگر به فینال نزدیک شود.

ادامه همکاری باشگاه رم با ده‌روسی می‌تواند خبر خوشی هم برای سردار آزمون که اکنون حضور قرضی در جالوروسی دارد هم باشد؛ چراکه این سرمربی به ستاره ایرانی خود اعتقاد پیدا کرده و پس از حضورش در این تیم دو بار او را به ترکیب رسانده است.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون به میلان رسید
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • تنبیه بارسلونا: 6 یک تاریخی را فراموش کنید!
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • سردار آزمون در رم قهرمان بوندسلیگا شد!