Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@20:42:01 GMT

حال خوب شیوا ابراهیمی + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۰۲۰۳

شیوا ابراهیمی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام شیوا ابراهیمی است. شیوا ابراهیمی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از شیوا ابراهیمی را ملاحظه می‌کنید.

ازدواج

شیوا ابراهیمی چند سالیست با همسرش آقای خدایاری ازدوج کرده است که ثمره این زندگی تنها یک دختر زیبا بنام نفس متولد 1381 می باشد

تولد دختر در هندوستان

تا قبل از تولد نفس نمی دانستم فرزندم دختر یا پسر است

من و همسرم طرفدار این بودیم که همه چیز طبیعی باشد، وقتی دخترم بدنیا آمد واقعا سورپرایز شدیم، نفس در هند و شهری بنام پونا به دنیا آمده است

شیوا ابراهیمی و‌ دخترش + عکس رابطه مامان و دختری

من و نفس بیشتر با هم دوست هستیم و گاهی وقت ها هم مثل دو خواهریم، حرف هایمان را راحت به هم می گوییم و با هم تصمیم می گیریم

جملات احساسی شیوا ابراهیمی برای دخترش+عکس سوابق بازیگری

شیوا ابراهیمی اینروزها در سریال خانه امن در نقش مهسا همسر داوود یکی از ترویست های سریال و عضو باند پولشویی و قاچاق در سریال در نقش مهسا و در نقش یک مادر حضور دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی پیش از حضور در سریال «خانه امن» در آثاری چون «برادر جان»، «مینو»، «پرده نشین»، «زمین گرم»، «بیگانه ای با من است»، نقش آفرینی کرده است.

شیوا ابراهیمی در خانه امن + عکس

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شیوا ابراهیمی شیوا ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی در این باره گفتند که صدها شهرک‌نشین در دومین روز از ایام عید پسح یهودیان و در سایه تدابیر شدید امنیتی پلیس اسرائیل در قدس اشغالی از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش برده و در صحن‌های آن اقدامات تحریک‌آمیزی انجام دادند.

خبرنگار خبرگزاری الغد در این باره گزارش داد که نظامیان اسرائیلی گروه‌های خبری که در حال پوشش یورش شهرک‌نشبینان بودند را از باب السلسلة دور کرده و ضمن متوقف کردن اهالی قدس، کارت‌های شناسایی آنها را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

حرم ابراهیمی
در شهر الخلیل در کرانه باختری نیز نظامیان اسرائیلی، حرم ابراهیمی را به روی مسلمانان بسته و از امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز به بهانه اعیاد یهودی آن را به شهرک‌نشینان اختصاص دادند.

معتز ابو سنینة، مدیر حرم ابراهیمی ضمن انتقاد از بسته شدن حرم ابراهیمی به روی مسلمانان، این اقدام را تعرض آشکار به حرمت حرم و نقض تحریک‌آمیز حق مسلمانان در رسیدن به مکان‌های عبادی خاص خود توصیف کرد.

نظامیان صهیونیست، اقدمات امنیتی را شدت بخشیده و همه ورودی‌های الکترونیک منتهی به حرم را به منظور تأمین امنیت مراسم شهرک‌نشینان در عید پسح یهودی در حرم ابراهیمی و اطراف آن بستند.

گفتنی است که حرم ابراهیمی هر سال 10 روز کامل به بهانه اعیاد یهودی به روی مسلمانان بسته می‌شود.
 

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • افزایش تعداد گوزن زرد ایرانی در ارسنجان + فیلم