Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار بالای فوتی، ابتلاء و بستری‌های کرونا در استان اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۴۱۷ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۸۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۴۵ تن نیز به علت آسیب‌های ناشی از این بیماری از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۷ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا و ۲۴۸ بیمار کرونایی نیز در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند، ادامه داد: در شبانه روز گذشته متأسفانه ۱۵ نفر نیز از بیماران بدحال در این استان بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان باختند که با احتساب فوتی‌های جدید شمار جان باختگان از این ویروس منحوس در آذربایجان غربی به ۶ هزار و ۷۱۷ نفر رسید.

آقازاده در خصوص روند واکسیناسیون کرونا در استان افزود: ارومیه، خوی و تکاب، سه شهرستان پیشرو استان در واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ به شمار می‌روند و در ارومیه، میزان تزریق واکسن به حدود ۸۹ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه در ارومیه ۸۸.۶ درصد، خوی ۸۱.۸ درصد و در تکاب نیز ۸۰.۳ درصد واجدان شرایط، واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، گفت: همچنین شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر و چالدران به ترتیب با ۶۶، ۶۸ و ۶۹ درصد کمترین میزان واکسیناسیون را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: همچنین شهرستان‌های بوکان، پلدشت، چایپاره، سلماس، شاهین دژ و نقده بیش از ۷۵ درصد و اشنویه، شوط، ماکو، مهاباد و میاندوآب با بیش از ۷۰ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

تا ۲۷ مهر امسال، بیش از ۷۹ درصد مردم واجد شرایط در آذربایجان غربی، واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

تاکنون حدود ۲ میلیون و ۹۶۱ هزار دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی تزریق شده است.

کد خبر 5333463

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد آقازاده ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا اردبیل عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه مسکن ایلام وحدت اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه روز گذشته این خبرهابیشترین تعداد بازدید را درمیان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

دیگر خبرها

  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • استفاده از پهپاد برای سمپاشی در قم ۵۰ درصد افزایش یافت