Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@08:11:20 GMT

آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۰۲۲۶

آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر

به گزارش «تابناک»، «جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۵:۳۱ صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مرکز درمانی واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه پشتیبانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در داخل حیاط بیمارستان یک فضایی را با پوشش سیمانی و پروفیل های آهنی درست کرده و به عنوان بخش تاسیسات از آن استفاده می کردند، حریق در این بخش رخ داده بود. میزان شعله و حررات در ابتدا زیاد بود و به بخشی از تاسیسات نیز آسیب و خسارت وارد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه خوشبختانه هیچ شعله ای به بخش داخل بیمارستان سرایت نکرده بود، تصریح کرد: مقداری دود از طریق پنجره ها به داخل بخشی از طبقات نفوذ کرده بود. آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به داخل طبقات رفته و مشغول تخلیه بیماران بستری در طبقات شدند. حدود سی نفر از بیماران برای اطمینان از اینکه آسیبی به آن ها نمی رسد؛ به بخش های دیگر منتقل شدند.

ملکی تصریح کرد: بعد از خاموش شدن آتش و تخلیه دود و ایمن سازی کامل مجددا بیماران به بخش های مورد نظر منتقل شدند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت زهکلوت طرح جهش تولید مسکن مرکز درمانی آتش سوزی آتش نشانی ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت زهکلوت طرح جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به اعزام ۴۵ آتش نشان در پی آتش سوزی در بازارچه صیقلان رشت، گفت: یک باب مغازه در آتش سوخت و بدلیل پشت بام بهم پیوسته ۲ مغازه همجوار آسیب دید که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی مهار شد.

شهرام مومنی شامگاه سه شنبه ۷ فروردین ماه با اشاره به حادثه آتش سوزی در بازارچه صیقلان نرسیده به پاساژ گلستان در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه عصر سه شنبه هفتم فروردین، اظهار کرد: ۱۱ خودروی آتش نشانی به همراه ۴۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به کوچه‌های تنگ و باریک شهر رشت، افزود: سریعا خودروهای سبک وارد عملیات شدند و دیگر خودروها نسبت به پشتیبانی اطفای اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت درباره جزئیات آتش سوزی، گفت: یک باب مغازه فروش پلاستیک در آتش سوخت و سقف دو باب مغازه همجوار بدلیل پشت بام‌های بهم پیوسته دچار آسیب و خسارت شد.

مومنی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی وارد نشد و آتش سوزی با تلاش آتش نشانان به موقع خاموش شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی رشت، وی با تقدیر از تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی، خاطرنشان کرد: کوچه‌های تنگ و باریک بازارچه، سقف‌های بهم پیوسته و چوبی می‌توانست شعله وری و خسارات بیشتری را رقم بزند اما تلاش نفس گیر تیم‌های عملیاتی سبب مهار آتش و جلوگیری از خسارت و حوادث بیشتر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • حادثه رانندگی در گردنه شلمزار
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان
  • حذف و رفع خلاف ۱۵۰۰ متر مربع اضافه طبقات ساختمان‌های منطقه ۱۹
  • ۵ مصدوم در حادثه انفجار بخاری نفتی در بدره
  • وقوع شش حادثه تصادف و آتش سوزی در بندرعباس