Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از عملکرد ضعیف تیم زنیت سنت پترزبورگ برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، رسانه های روسی به انتقاد از عملکرد نماینده کشورشان پرداختند و سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت هم از این انتقادات در امان نماند.

سایت championat روسیه با اشاره به پیشنهادات آزمون از تیم های دیگر بخصوص بایرن لورکوزن آلمان تاکید کرد که انتظار می رفت این مهاجم با ماندن در زنیت در لیگ قهرمانان اروپا به این تیم کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش این سایت عملکرد ضعیف آزمون در لیگ قهرمانان اروپا بررسی و آورده شده است: «سردار در دیدار با یوونتوس تمایل کمی برای فشار آوردن، گرفتن توپ و دویدن رو به جلو داشت. او در ۳۰ دقیقه حضورش در زمین گم شد و هیچ کار خطرناکی روی دروازه حریف نکرد و بعد از بازی سرمربی تیم را سرزنش کرد.»

آزمون بعد از بازی گفت: یوونتوس تیم بزرگی است. امیدوارم بازی بعدی را ببریم. چه چیزی برای گلزنی کافی نبود؟ نمی دانم. از مربی تیم بپرسید. ما تمام تلاش خود را کردیم اما حریف تیم بسیار خوبی است.

سایت championat با اشاره به اظهارات آزمون، حملاتش به این مهاجم ایرانی را بیشتر کرد و نوشت: «بعید است که سماک (سرمربی زنیت) بعد از خواندن صحبت های آزمون لبخند بزند. آزمون فوراً باید مشکلات بازی خودش را حل کند و کمتر حرف بزند. با چنین نگرشی، او در بهترین حالت ممکن مجبور است تابستان آینده قراردادش را مجدداً با زنیت تمدید کند و در این صورت تنها از طریق یوتیوب می تواند لیگ آلمان را دنبال کند»!

اما این تنها انتقاد از عملکرد آزمون نیست. «بوریس راپوپورت» مدیر ورزشی و مربی سابق تیم زنیت هم در گفتگو با سایت sport-weekend درباره مهاجم ایرانی زنیت گفت: آزمون فوتبالیست بزرگی است اما دیدار با یوونتوس و چلسی (لیگ قهرمانان اروپا) نشان داد که بازی برای او در لیگ های تاپ دنیا سخت و دشوار خواهد بود.

کد خبر 5333445 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار آزمون تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ یوونتوس تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ کشتی تکواندو لیگ برتر والیبال مهدی طارمی تیم فوتبال هوادار تهران کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران علیرضا دبیر کاراته لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور

 ارسلان مطهری، یکی از مهم‌ترین جابه‌جایی‌های پنجره زمستانی فوتبال ایران بود که سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان از استقلال جدا شد و برای دومین بار در دوران بازیگری‌اش به تراکتور تبریز پیوست. بعضی از کارشناسان و هواداران استقلال بر این باور بودند که جواد نکونام می‌توانست در نیم‌فصل اول به مطهری بیش‌تر بها بدهد، اما سرمربی آبی‌پوشان چنین اعتقادی نداشت و هفته‌ها مهاجم سرشناس خود را روی نیمکت نشاند و وارد زمین نکرد.

ارسلان زیرسایه درخشش رحمان!

به نظر می‌رسید پاکو خمس و تراکتور بتوانند مهاجم محبوب آبی‌ها را بار دیگر به اوج بازگردانند، اما در تبریز نیز اتفاق خاصی برای ارسلان، حداقل در این چند هفته رخ نداد. او در این هفته‌ها تحت تاثیر درخشش رحمان جعفری، دیگر بازیکن تازه‌وارد سرخ‌پوشان فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و سه بار در جدال با تیم‌های مس رفسنجان، هوادار و آلومینیوم اراک به جای مهاجم سابق شمس آذر وارد زمین شد و به توفیق خاصی نرسید تا مشخص شود تصمیم نکونام در بازی ندادن به او، صرفا مربوط به مسائل فنی بوده است و نمی‌توان به آن خرده گرفت.

مطهری امیدوار به تغییر شرایط در تبریز

البته نباید فراموش کرد که مطهری از لحاظ روحی نیز دچار مشکلاتی شده و باید برای ریکاوری ذهنی به او زمان داد. حال باید دید با روی کار آمدن سرمربی جدید، وضعیت ارسلان مطهری در جمع پرشور‌ها تغییر می‌کند یا خیر. مهاجم باتجربه‌ای که شرایطش تقریبا همانند مهدی عبدی شده است و هر ۲ بازیکن به دور از روز‌های اوج خود، تبدیل به مهره‌ای نیمکت‌نشین شده‌اند.

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # ارسلان مطهری سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • نسل کشی اسرائیل فریاد «دیدی» را هم در آورد
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • پایان مصدومیت سردار
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا