Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه تیم امید مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه به فینال چهارمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی کشور راه یافت.

 تیم مناظره امید، در مرحله کشوری با شکست تیم های منتخب استان های سمنان، خراسان رضوی،  فارس و بوشهر به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافت.

این مسابقات از ۲۱ مهر ماه به میزبانی استان البرز در حال برگزاری‌ است و دیدار فینال نیز، دوشنبه (سوم آبان) بین تیم امید کرمانشاه و البرز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مناظره امید مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با حضور مهسا رضایی، پریا طاهری، فاطمه جبارزاده و دنیا قهرمانی به سرپرستی حسن خداکرمی در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه مسابقات مناظره دانشجویی استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی بانوی کوراش کار قمی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، هانیه عاشوری بازیکن وزن ۸۷+ کیلوگرم تیم کوراش در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی کوراش بانوان در رده سنی بزرگسالان هیئت ووشو استان با عبور از سد حریفان به مرحله نیمه نهایی رسید که با وجود آسیب دیدگی و شکستگی دست ایشان در این دیدار موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شدند و جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد.

مسابقات قهرمانی کشور چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه در سالن شهید فهمیده شهر زاهدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • راهیابی بانوی کوراش کار قمی به اردوی تیم ملی
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها