Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@22:35:39 GMT

آغاز مراسم نمازجمعه تهران بعد از ۲۰ماه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۰۲۸۶

اولین مراسم نمازجمعه تهران پس از گذشت حدود ۲۰ ماه وقفه در دانشگاه تهران آغاز شد. ناطقان: به علت شیوع بیماری کرونا برگزاری نماز جمعه در اکثر شهرهای بزرگ از جمله تهران متوقف شده بود و امروز پس از گذشت حدود ۲۰ ماه وقفه، اولین نمازجمعه تهران در دانشگاه تهران برگزار می شود.

دقایقی قبل، درِ دانشگاه تهران به روی نمازگزاران تهرانی باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه «شیخ خالد ملا» رئیس مجمع علمای اهل سنت است و نمازجمعه نیز به امامت محمدجواد حاج علی اکبری اقامه می‌شود.

استقرار موکب های پذیرایی و اجرای زنده سرود و تواشیح و ویژه برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده، فضایی متفاوت را برای نمازگزاران از منظر استقبال و تکریم ایجاد کرده است.

تجلیل از قهرمانان کشتی فرنگی و آزاد در جمع نمازگزاران از دیگر برنامه های این مراسم است.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا برچسب ها: نماز جمعه ، تهران ، دانشگاه تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نماز جمعه تهران دانشگاه تهران دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شهرداری تهران، اهداف اصلی این رویداد که به‌صورت هماهنگ و یکپارچه در مناطق مختلف پایتخت برگزار می‌شود، ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل همگانی، رعایت ایمنی در سفرهای درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهادهای مردمی و نیز توجه ویژه به موتورسیکلت‌سواران، عابرین پیاده و… اعلام شده است.

شهریار افندی‎ زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در این باره گفت: این رویداد، اقدامی نمادین است تا با عزم و اراده مشترک، توجه افکار عمومی را به موضوع ایمنی و رعایت مقررات مربوط به حمل و نقل شهری معطوف کنیم.

وی تأکید کرد: راهبرد ایمنی، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی و البته همراهی شهروندان است؛ بنابراین، تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راهور، شهرداری‌ها، شرکت‌های سازنده خودرو، آموزش و پرورش، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها نیاز است در کنار هم برای مقابله با تلفات ناشی از حوادث ترافیکی چاره‌اندیشی کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، رویداد «ایمنی حمل و نقل» در نظر دارد توجه شهروندان تهرانی به‌خصوص اقشار در معرض خطر تصادفات مانند کودکان، افراد مسن، دوچرخه‌سواران، موتورسواران و…، همچنین مدیران شهری، متولیان حوزه حمل و نقل و ایمنی، کاربران و فعالان فضای مجازی و سازمان‌های مردم ‎نهاد را به موضوع مهم رعایت مقررات ایمنی در خیابان‌ها و معابر پایتخت جلب کند.

افندی‌زاده با اشاره به اینکه این برنامه از امروز چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تمرکز بر برنامه‌های آموزشی، ایمنی تردد در خیابان ویژه دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های مشارکتی با سازمان‌های مردم‌نهاد و تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای از جمله: اکران پوستر رویداد در ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق، نواحی، پارک‌های آموزش ترافیک، همچنین روی انواع سازه‌های تبلیغاتی، پرتابل، بیلبورد، استرا بورد و عرشه پل یا نمایش در تلویزیون‌های شهری و تولید و انتشار اخبار از رویدادهای مربوط، از جمله فعالیت‌هایی است که طی یک هفته انجام می‌گیرد.

کد خبر 6086203

دیگر خبرها

  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • اولین اهدای عضو سال۱۴۰۳ استان اردبیل انجام شد
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد