Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@20:49:59 GMT

ال‌پی‌جی و نفت مورد نیاز بوشهری‌ها تامین شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۰۳۴۴

ال‌پی‌جی و نفت مورد نیاز بوشهری‌ها تامین شود

ایسنا/بوشهر رئیس شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان انتظار است از هم کنون شرکت فرآورده‌های نفتی تمهیدات لازم برای تامین نیاز شهروندان در خصوص تامین گاز ال‌پی‌جی و نفت اندیشیده شود.

جعفر پور کبگانی اظهار کرد: از روز اول اعلام کردیم شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری. از این رو براساس عهد و پیمانی که با مردم بوشهر بسته‌ایم در سختی و دشورای ها در کنار آنها هستیم و امروز، مشکلات بیمارستان بوشهر موضوع نشست خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انتظار است دستگاه‌های نظارتی برای رسیدگی به وضعیت بیمارستان شهدای خلیج فارس زمان را از دست ندهند چون تاکنون موارد متعددی از جمله افت اکسیژن در پیک پنجم کرونا که تعدادی از همشهریان خود را از دست دادیم و دیروز هم سردخانه این بیمارستان که برای اموات مردم مشکلاتی ایجاد کرده گزارش شده است.

رئیس شورای شهر بوشهر اضافه کرد: با توجه به سفارش‌های مکرر دین اسلام مبنی بر احترام به اموات مردم، هرگونه بی‌حرمتی در این خصوص پذیرفتنی نیست.

پور کبگانی عنوان کرد: از نماینده عالی دولت نیز خواهش دارم اگر مسئولان دستگاه اجرایی در بخش‌هایی قادر به کار کردن نیستند و کشش کار با این دولت را ندارند کنار گذاشته و تا زمان انتخاب مدیر لایق برای آن دستگاه سرپرست تعیین شود.

وی بیان کرد: چندی پیش هم مشکل سیلندر گاز در بوشهر رخ داد که با تمهیداتی به صورت موقت مرتفع شد، از این رو با توجه به در پیش بودن فصل زمستان انتظار است از هم کنون شرکت فرآورده‌های نفتی تمهیدات لازم برای تامین نیاز شهروندان در خصوص تامین گاز ال‌پی‌جی و نفت اندیشیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: هر مسئولی که قصد کمک به مردم داشته باشد از سوی شورای شهر بوشهر مورد حمایت، تشویق و ترغیب قرار می‌‏گیرد.

پور کبگانی همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت حفاری های شرکت آبفا در خیابان سبزآباد گفت: در گفت‌وگویی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، وی نیز به کندی کار پیمانکار اذعان دارد و وعده دادند سرعت پروژه را بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه حفاری ها برای انتقال آب از آب شیرین کن است تا در تابستان آینده نوبت بندی آب بوشهر حذف شود، ادامه داد: انتظار می‌رود مردم با سعه صدر این حفاری‌ها را تحمل کرده و صبوری کنند تا مشکل بزرگی مرتفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نفت شورای شهر شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت

استاندار آذربایجان شرقی تسریع در ساخت بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی تبریز، تجهیز بیمارستان سرطانی، پرداخت معوقات کادر بهداشت، ساخت بیمارستان در شهر جدید سهند و مرند را از معاون وزیر بهداشت مطالبه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مالک رحمتی در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت ‌خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای تسریع در ساخت بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی تبریز و تجهیز بیمارستان سرطانی از سوی این وزارتخانه شد.

وی با اشاره به تحولات چشمگیر انجام‌گرفته در عرصه بهداشت و درمان افزود: انقلابی که در حوزه بهداشت و درمان پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است، باید در جامعه به درستی تبیین شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از فعالان نظام سلامت، خواستار توجه به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان شد و تصریح کرد: مشکل عمومی در حوزه بهداشت و درمان بحث معوقات نیروهای پرستاری و کادر بهداشت و درمان است که انتظار می رود با تامین منابع مربوطه شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی همچنین خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز برای ادامه ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی شد و اضافه کرد: آذربایجان شرقی در حوزه بهداشت و درمان به مردم شمال غرب کشورمان خدمات ارائه می‌کند و خوشبختانه با ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی مشکلی در زمینه تخت‌های بیمارستانی در شهر تبریز نخواهیم داشت، اما سرعت کار در این پروژه پایین است و باید بتوانیم ضمن سرعت بخشی نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنیم.

تامین تجهیزات بیمارستان جامع سرطان دیگر مطالبه استاندار از معاون وزیر  بهداشت بود و گفت: پیشرفت فیزیکی ساخت این بیمارستان قابل توجه است و در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز نیازمند حمایت جدی وزارت بهداشت هستیم.

رحمتی، ساخت بیمارستان در شهر جدید سهند را دیگر مطالبه عمومی دانست و افزود: باتوجه به جمعیت شهر جدید سهند ساخت بیمارستان در این شهر مطالبه عمومی است وزارت بهداشت در این عرصه ورود جدی داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی ساخت بیمارستان در شهر مرند را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه سرانه بستری در شهرستان مرند پایین‌تر از متوسط کشور است، ساخت بیمارستان در این شهر باید به طور جدی پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی