Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@15:46:45 GMT

اسیر فلسطینی پس از هفت سال آزاد شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۰۳۴۵

اسیر فلسطینی پس از هفت سال آزاد شد

ساکنان الخلیل در کرانه باختری آزادی اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی پس از هفت سال را جشن گرفتند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، ساکنان الخلیل در کرانه باختری آزادی "صهیب سلطان" اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی پس از هفت سال را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صهیب سلطان در سخنانی پس از آزادی از زندان گفت: امیدوارم همه برادران اسیر ما آزاد شوند. خداوند به آنان صبر و عزم استوار عطا فرماید و ان شاء الله سپیده دم آزادی نزدیک است. لازم است همه ما و مردم در کنار اسرا بایستند. خواسته اسرا این است که اختلافات داخلی حل شود و ملت متحد شود و پیروزی و آزادی فلسطین را محقق سازد.

پیش از این احسان عطایا، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان خاطرنشان کرد: اعتصاب غذای اسرای فلسطینی داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی اقدامی برای بسیج ملت و مقاومت فلسطین در تلاش برای آزادی و خلاص کردن آن‌ها از شر بربریت صهیونیستی از طریق شعله ور ساختن انتفاضه‌ای جدید است.

او تاکید کرد: مقاومت برای ورود به نبردی جدید با اشغالگران در حمایت از اسیران آمادگی کامل دارد همان طور که در دفاع از مسجد الاقصی وارد نبرد شمشیر قدس شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فلسطین زندان کرانه باختری رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: آزادی اسرای فلسطینی همچنان در راس اولویت‌های ماست

جنبش حماس در پیام خود به مناسبت روز «اسیر فلسطینی» خواستار یک جنبش جهانی برای حمایت از بازداشت شدگان و اسرای فلسطینی شده و به این اسرا قول داد که آزادی آنها همچنان در راس اولویت‌های مقاومت در نبرد طوفان الاقصی قرار دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس فلسطین در بیانیه‌ای که امروز به مناسبت روز «اسیر فلسطینی» منتشر نمود اعلام کرد که در روز اسیر فلسطینی، از خداوند متعال برای روح اسرای شهید خود رحمت و برای اسرای بیمارمان شفای عاجل مسئلت داریم و به اسرای قهرمان مرد و زن فلسطینی در زندان‌های دشمن صهیونیستی درود می‌فرستیم.

حماس در ادامه بیانیه خود به مناسبت روز اسیر فلسطینی به چند نکته اشاره کرد:

-هدف آزاد کردن اسرای قهرمان فلسطینی از زندان‌های دشمن صهیونیستی در قلب نبرد طوفان الاقصی قرار دارد و در راس اولویت‌های ما باقی خواهد ماند و حماس از هیچ تلاشی برای رسیدن به یک توافق کامل جهت وفاداری به اسرا و آزادی آنها دریغ نخواهد کرد و به خواست خداوند، اسرای ما از نعمت آزادی در وطن خود بهره‌مند خواهند شد.

-تشدید جنایات اشغالگران ضد اسرای زن و مرد ما در زندان‌ها، از حبس انفرادی تا اهمال‌کاری عامدانه پزشکی، تفتیش وحشیانه و اهانت، شکنجه‌های روانی و جسمی و محروم کردن اسرا از ساده‌ترین حقوق انسانی خود، جنایت‌هایی است که هرگز موجب شکستن اراده اسرای فلسطینی نخواهد شد و هر چقدر هم طول بکشد، عاملان این جنایات علیه اسرای ما مجازات خواهند شد.

-تجاوزات سیستماتیک و هولناک و شکنجه‌های وحشیانه‌ای که رژیم اشغالگر ضد اسرا و ربوده شدگان از نوار غزه مرتکب می‌شود، جنایتی جنگی است که به سلسله جنایت‌های فاشیستی ارتش اشغالگر نازی علیه غیرنظامیان فلسطینی اضافه می‌گردد.

-ما رژیم اشغالگر را مسئول کامل زندگی و سلامت هزاران غیرنظامی ربوده شده در کرانه باختری از 7 اکتبر گذشته می‌دانیم که در معرض شنیع‌ترین شکنجه‌ها قرار دارند. ما همچنین سکوت بین‌المللی در برابر ادامه جنایات اشغالگران علیه بازداشت شدگان فلسطینی را محکوم می‌کنیم و از جامعه جهانی می‌خواهیم برای نجات و آزادی فوری آنها اقدام کنند.

-ما از ملت فلسطین و نیروها و گروه‌های ملی در همه عرصه‌های داخل و خارج فلسطین می‌خواهیم تلاش‌های خود را برای همبستگی با اسرا متحد و فعالیت‌های خود را در این زمینه تشدید کنند و با همه ابزارها و امکانات از اسرا حمایت کنند. ما همچنین از امت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان می‌خواهیم تا یک جنبش جهانی برای پیروزی آرمان اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر راه اندازی کنند.

- ما از نهادهای حقوق بشری در جهان می‌خواهیم که جنایات اشغالگران علیه اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی در نوار غزه، کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی 1948 را افشا کرده و اقدامات موثری برای تحت فشار گذاشتن رژیم اشغالگر جهت توقف جنایت‌های آن ضد اسرای فلسطینی انجام دهند و سران این رژیم را به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه کنند.

17 آوریل، مصادف است با روز اسیر فلسطینی؛ روزی که شورای ملی فلسطین در سال 1974 آن را به عنوان روز ملی برای یکپارچه کردن تلاش‌ها برای دفاع از اسیران فلسطینی و آزادی آنان مشخص کرد.

افشای شکنجه‌های وحشیانه اشغالگران علیه بازداشت‌شدگان فلسطینیواکنش حماس به جنایات وحشیانه اسرائیل علیه اسرای فلسطینی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • عکس | وضعیت سخت و دردناک بیش از ۱۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • وضعیت سخت و دردناک بیش از ۹۱۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی همچنان در راس اولویت‌های ماست
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی