Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادین ژکو از رویارویی با جورجو کیه لینی و خوشحال بودن در اینتر صحبت کرد

ادین ژکو، مهاجم 35 ساله بوسنیایی اینتر پس از شش فصل حضور در آاس رم به نراتزوری ملحق شده تا بتواند برای قهرمانی در اسکودتو مبارزه کند.

طرفداری | ادین ژکو که با وجود سن بالایش از آمادگی بدنی بالایی برخوردار است و گل های مهمی برای اینتر می زند، در آستانه دربی ایتالیا مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داده و در خصوص رویارویی با جورجو کیه لینی، دورانش در رم و آینده اش صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدال با کاپیتان یوونتوس:

جورجو کیه لینی یکی از بهترین مدافعان ده سال اخیر بوده و بازیکنی تعیین کننده برای یوونتوس است. او سرسخت است و همیشه به مهاجم می چسبد، گاهی اوقات بیش از حد. البته اولین گلم در ایتالیا را مقابل کیه لینی به ثمر رساندم اما خیلی وقت ها او نگذاشت گلی بزنم. برای بازی با یکشنبه نمی خواهم این طور شود. دوست دارم یوونتوس را ببریم، حتی اگر گلی نزنم. 

قطعی شدن انتقال به یوونتوس در تابستان 2020: 

اول باید بگویم که به گذشته نگاه نمی کنم. من در اینتر خوشحالم و بس. دوم این که رم ابتدا با یوونتوس صحبت کرده بود و با آن ها برای فروش من به توافق رسیده بود. من اصلا از مذاکرات خبری نداشتم. من فقط یک جا وارد مذاکرات شدم، آن هم جایی که رم نتوانست برای من جانشینی پیدا کند و انتقال به یوونتوس منتفی شد.

دوران حضور در آاس رم: 

در رم، خیلی چیزها را دوست نداشتم و خیلی ها مرا ناامید کردند اما ترجیح می دهم به شش سال فوق العاده ای که در این تیم داشتم، فکر کنم.  دوست داشتم با رم جامی ببرم، به خصوص در فصل دومم که تیمی قدرتمند داشتیم اما اگر هرسال مهم ترین بازیکنان تان را بفروشید، کار برای موفق شدن و قهرمانی سخت می شود. حالا به اینتر آمده ام تا این خلا را پر کنم. می خواهم برای پیروز و قهرمان شدن، مشارکت کنم. البته این کار آسان نیست. اگر اینتر، کونته، لوکاکو و همان بازیکنان سال گذشته را حفظ می کرد، کسب اسکودتو می توانست به مراتب ساده تر از الان باشد. 

آینده فوتبالی: 

آینده؟ اصلا به سیاست فکر نمی کنم و خودم را در این جایگاه نمی بینم. در عوض می خواهم پنج سال دیگر فوتبال بازی کنم و پس از 40 سالگی به آینده فکر خواهم کرد. کسی چه می داند، شاید همه این پنج سال در اینتر باشد؛ چرا که نه.  

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی سردار آزمون: مسئله اسکوچیچ و طارمی یک سوتفاهم است؛ نباید خودزنی کنیم تونی کروس: از کسب پیروزی چهارم مقابل بارسلونا مطمئنم بوده گلیمت و رقم زدن سنگین ترین باخت دوران مربیگری مورینیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ادین ژکو کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره سیتی: چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن اعلام کرد منچسترسیتی مصمم است تاریخ سازی کند و به اولین تیمی تبدیل شود که چهار سال متوالی قهرمان لیگ برتر می‌شود. او به این ترتیب برای آرسنال و لیورپول‌ کری خوانده که در فاصله نزدیم با سیتی به دنبال قهرمانی در  فصل جاری لیگ برتر هستند.

شاگردان پپ گواردیولا روز چهارشنبه در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و به رویای خود برای کسب سه گانه متوالی پایان دادند.

سیتی روز شنبه در نیمه نهایی جام حذفی در ومبلی به مصاف چلسی می‌رود و با شش بازی باقی مانده تا پایان فصل صدرنشین لیگ برتر است.

فودن در مصاحبه با میل اسپورت گفت:"می‌دانیم اگر این بار در لیگ برتر قهرمان شویم، کار جدیدی انجام داده‌ایم. این هدف ماست. هر بار آماده می‌شویم تا به زمین برویم، این جمله روی دیوار است.جمله این است:"هنوز هیچکس چهار بار متوالی قهرمان لیگ نشده است." می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم. هر روز می‌نشینم، به آن شعار نگاه می‌کنم و با خودم فکر می‌کنم:"چرا که نه؟"

فودن 23 ساله که از 6 سالگی در منچسترسیتی حضور داشته درباره این باشگاه گفت:"من در تمامی رده‌های سنی بازی کرده‌ام.من برای خودم، باشگاه و بازیکنان جوان‌تر آکادمی خیلی خوشحالم. نکاتی زیادی از کودکی یاد گرفته‌ام که برای من خیلی ارزش دارد. من باید در سن بسیار کم بالغ می‌شدم. مجبور بودم به حرف‌های خیلی‌ها گوش کنم که صحبت‌های مختلفی انجام می‌دادند. مثل اینکه می‌گفتند من به اندازه کافی بازی نمی‌کنم و باید با انتقال قرضی جدا شوم. منظورم این است که در آن زمان کوین دی‌برویه و داوید سیلوا جلوتر از من بودند و خودم هم می‌دانستم که لیاقت بازی کردن را ندارم. اما اکنون می‌خواهم الگوی این آکادمی و بچه‌های کوچک‌تر باشگاه باشم. به آن‌ها می‌گویم که هرگز از عشق به فوتبال دست برندارند. چون اگر آن را دوست داشته باشید، هرگز از کار سخت نمی‌ترسید. امیدوارم بازیکنان کوچک‌تر به من نگاه کنند و با خود بگویند:"اگر فیل این کار را کرد پس چرا من نتوانم این کار را انجام دهم؟"

دیگر خبرها

  • کری ستاره سیتی: چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است