Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:48:19 GMT

انتصاب مدیران جدید از سوی استاندار بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۰۴۵۱

انتصاب مدیران جدید از سوی استاندار بوشهر آغاز شد

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر انتصابات جدید مدیران کل استان را از پست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری بوشهر آغاز کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، طی حکمی از سوی احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر در حکم سید محمود دستغیبی به‌عنوان مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر آورده است: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های کارشناسی نسبت به ارائه مشاوره و پیگیری موضوعات از جمله نظارت بر طرح‌های جامع تفضیلی، توسعه شهری و طرح‌های هادی اقدام شود.

کنترل و نظارت عالی بر محدوده حریم شهرها و روستاها در اجرا پروژه‌های شهرسازی، عمرانی و تفکیک اراضی استان بوشهر را از دیگر موارد اعلام شده در این حکم است.

انقلابی‌گری، پاک‌دستی و کارآمدی اساس برنامه‌ها در رفع مشکلات استان بوشهر استتوجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های اقتصادی استان بوشهر شده استوضعیت 17 شهردار استان بوشهر در اسرع وقت تعیین تکلیف شود

نظارت بر حریم مطلوب فضای سبز و برنامه‌ریزی و هماهنگی برای حل مشکلات حمل و نقل و ترافیک از دیگر مأموریت‌های مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر اعلام شده است.

انتهای پیام/190/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امور عمرانی و حمل و نقل حمل و نقل و ترافیک استاندار بوشهر استان بوشهر دفتر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شمس در نشست مشورتی بخشداران استان در مهریز گفت: سیاست دفتر امور روستایی استان توانمندسازی دهیاری هاست. 

وی افزود: طرح‌های درآمدزایی در روستا‌ها با شکل حقوقی دهیاری‌ها در حال تهیه و تدوین است که امیدواریم با پرداخت تسهیلات به آنها تا پایان سال شاهد توانمندسازی دهیاران و دهیاری‌ها باشم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری ادامه داد: ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی به صورت انفرادی و تجمیعی یکی از اقدامات و همچینین تجهیز دهیاری‌ها به ماشین آلات از دیگر برنامه‌های سال جاریست.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها