Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از پروژه احداث باند دوم پارس‌آباد - اردبیل با گزارش مسئولان پروژه در جریان روند ساخت و تکمیل آن قرار گرفت.

رئیس جمهور با ابراز ناخرسندی از تاخیر ۹ ساله در تکمیل این پروژه و تلفات روزانه جاده اردبیل- پارس‌آباد گفت: این تاخیر طولانی در ساخت یک جاده مهم پسندیده نیست و باید با تامین اعتبارات لازم و همت مضاعف در کمترین زمان ممکن و با کیفیت مناسب تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیسی با اشاره به مزایای تکمیل باند دوم جاده پارس‌آباد - اردبیل از جمله افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، کاهش مصرف سوخت، کاهش زمان سفر، توسعه ترانزیت کالا و مسافر و توسعه صنعتی و کشاورزی دشت مغان گفت: مهم‌ترین مزیت این طرح، صیانت از جان مردم و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای است و سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه، در حقیقت صیانت از جان مردم است.

احداث این جاده که از سال ۱۳۹۳ آغاز شده، با گذشت ۹ سال فقط ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

در این بازدید شماری از کارگران و مردم محل با حضور در کنار رئیس جمهور از نزدیک مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند و پس از دستور رئیس جمهور به استاندار و وزیران، با شعارهایی حمایت و پشتیبانی خود را از دولت نشان دادند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رئیس جمهور پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل

محمد علی پهناور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال با فروش سه ملک در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در این استان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این املاک در اسرع وقت به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: اقدامات لازم برای فروش این املاک با هدف تامین اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان انجام شده و مراحل نهایی را طی می‌کند.

پهناور بیان کرد: با فروش این املاک و تامین اعتبار مورد نیاز سه پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان شامل اولین و مدرن‌ترین پیست اسکی سرپوشیده کشور در شهرک نیروی انتظامی شهر اردبیل، طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام موجود در ورزشگاه تختی اردبیل شامل بهسازی و بازسازی زمین چمن، ساختمان و سکوی تماشاگران و احداث و راه‌اندازی ۶ خانه تخصصی برای ورزش‌های غیرتوپی و دفتر مشترک هیات‌های ورزشی و خانه جوانان در شهرک کوثر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با تکمیل و اتمام این پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در کمترین زمان ممکن و با قرار دادن آنها در اختیار ورزشکاران و جوانان میانگین سرانه ورزشی استان افزایش یابد.

کد خبر 6085468

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است