Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تا در هیچ عرصه‌ای استان ما دچار التهاب شود، گفت: نباید با موضوعات به صورت انفعالی برخورد کنیم. در این راستا همچنین باید سرمایه‌های معطل مانده در بخش صنعت، کشاورزی، تجارت و غیره را فعال کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان رضوی که با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه و استاندار سابق در محل تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد:  یاد و خاطره همه شهدای عزیز مخصوصا ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی را گرامی می‌داریم و از ولی نعمتمان حضرت امام رضا علیه السلام صمیمانه سپاسگزارم که به ما افتخار دادند تا باز هم در این استان در خدمت مردم این خطه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی با قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان قدس رضوی، افزود: من داوطلب این مسوولیت نبودم اما به همه کسانی که به من رجوع می‌کردند قول دادم مخالفت نکنم. باید بگویم هرگز تشنه قدرت در هیچ مقطعی نبودم اما عاشق خدمت در این استان هستم.

وی با اشاره به اینکه آنچه در ذات مقدس نظام اسلامی وجود دارد، جمهوریت و اسلامیت است، خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم مقوله جمهوریت آن را پیاده کنیم و به آن تحقق ببخشیم. در این راستا اعتقاد راسخ به حضور و نقش مردم در همه عرصه‌ها باعث حل مشکلات خواهد شد.

نظری با بیان اینکه باید موانع را از پیش روی مردم برداریم، عنوان کرد: دستگاه‌های ما مسوول حمایت مردم هستند و باید مردم را پشتیبانی کنند. همچنین استانداری و استاندار هم باید دستگاه را پشتیبانی و حمایت کند تا کار درست پیش برود.

استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به اینکه بعد از وجود با برکت امام رضا علیه‌السلام در استان، مزیت‌های فراوان منطقه‌ای بسیاری داریم، تاکید کرد: ما افتخار می‌کنیم که در سختی‌ها مسوولیت بپذیریم، ملت ما ثابت کرده است که در شرایط سخت می‌تواند اهداف بزرگ را تصرف کند. لذا ما هم جزئی از این ملت و در خدمت مردم هستیم.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به مردم خاطرنشان کرد: از بخش‌های مردمی خواهش می‌کنم که آمادگی داشته باشند و ما را تحت فشار پیگیری‌های خود قرار دهند.

نظری با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تا در هیچ عرصه‌ای استان ما دچار التهاب شود، گفت: نباید با موضوعات به صورت انفعالی برخورد کنیم. در این راستا همچنین باید سرمایه‌های معطل مانده در بخش صنعت، کشاورزی، تجارت و غیره را فعال کنیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مورد سوم که باید مد نظر قرار گیرد، امر توسعه است که نیازمند سرمایه‌گذاری جدید بوده و خوشبختانه در استان ما این مهم فراهم است.

وی در پایان تاکید کرد: بنا به سفارش مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید ریاست جمهور حتما از ظرفیت جوانان در عرصه‌های گوناگون استفاده خواهیم کرد.

استاندار سابق خراسان رضوی هم در بخشی از این مراسم با قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: اکنون برای سومین بار توفیق ادامه خدمت در استان آذربایجان غربی برای من فراهم شده است.

محمدصادق معتمدیان افزود: همواره طی حضور در خراسان رضوی تلاشمان این بود هیچ گونه کوتاهی نداشته باشیم، در این راستا طی یک سال اخیر به ۳۳ شهرستان استان سفر کردیم و ضمن تصویب بیش از ۱۴۰۰ مصوبه برای توسعه شهرستان‌ها به شکل چهره به چهره با مردم دیدار کردیم. باید گفت با حضور برادر عزیزم سردار نظری این مسیر ادامه خواهد یافت.

گفتنی است؛ طی این آیین محمدصادق معتمدیان استاندار سابق خراسان رضوی تکریم و سردار یعقوبعلی نظری به عنوان استاندار جدید خطه پهناور خراسان رضوی معارفه شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استغاثه مردم خراسان رضوی در حمایت از رزمندگان اسلام

مراسم دعا و استغاثه به درگاه حق تعالی با هدف تحقق نصرت الهی برای پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی همزمان با بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در دیگر شهرهای خراسان رضوی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3068227 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است
  • افزایش تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • ضرورت فعال‌ شدن اتحادیه‌ها در راستای مدیریت بازار
  • خودکفایی افغانستان در بیش از ۴۰ بخش
  • استغاثه مردم خراسان رضوی در حمایت از رزمندگان اسلام
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی