Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوشان کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان جهان در یونان در رده بندی امتیاز تیمی؛ مقام سوم جهان را کسب کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان جهان دیروز با حضور ملی پوشان ایران در لوتراکی یونان به پایان رسید.

نتایج ادامه رقابت‌های نمایندگان ایران به این شرح است:  رده سنی A:
 ۷۸ کیلوگرم:
رضا علی پولادی در دور اول در مصاف با دیمیترو پاتیکوفسکی از اوکراین با نتیجه ۰ - ۰ شکست خورد و با شکست حریف اوکراینی در یک یک چهارم نهایی، پولادی نیز حذف شد و در رده سیزدهم (آخر) قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد عیسی مولایاری در دور اول استراحت کرد و در دور یک چهارم نهایی ۰ - ۱۱ برابر مانوئل یاکوب از سوئیس شکست خورد و حذف شد تا در رده دوازدهم جای بگیرد.
 ۸۸ کیلوگرم:
سید عبدالرضا رضوی در دور اول با نتیجه ۱ - ۳ از آبای سماگولوف از قزاقستان شکست خورد و با شکست این حریف در دور یک چهارم نهایی، رضوی حذف شد و در رده یازدهم جای گرفت.
امیر مسعود انصاری در دور اول در مصاف ماگومد میرزا تائوروفسکی از روسیه با نتیجه ۱ - ۱ شکست خورد و با شکست این حریف در نیمه نهایی انصاری حذف شد و در رده دهم قرار گرفت.
 ۱۰۰ کیلوگرم:
صابر امامقلی پور در دور اول ۱۰ - ۰ گوگلیلمو چکا از ایتالیا را ضربه فنی کرد و در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱ - ۱ از سد شهاب معینی فر دیگر کشتی گیر ایران گذشت. سپس در نیمه نهایی ۴ - ۱ کان کایا از ترکیه را شکست داد و در دیدار پایانی برابر آرائیک گئورکیان از روسیه ۶ - ۱ به برتری رسید و قهرمان شد.
شهاب معینی فر که در دور اول استراحت کرده بود، پس از شکست در یک چهارم نهایی با توجه به راهیابی امامقلی پور به فینال، در جدول رپشاژ قرار گرفت و در دیدار بعدی خود ۸ - ۴ از سد گوگلیلمو چکا از ایتالیا گذشت. معینی فر در دیدار رده بندی ۱۱ - ۰ کان کایا از ترکیه را شکست داد و به مقام سوم رسید.
 ۱۳۰ کیلوگرم:
مهرداد تمدنی در دور اول (یک چهارم نهایی) ۶ - ۲ سمیح تورگوت از ترکیه را مغلوب کرد و در نیمه نهایی ۴ - ۱ بر رستم گریخانوف از روسیه غلبه کرد. تمدنی در دیدار پایانی ۵ - ۳ صالح عمرا از مصر را شکست داد و قهرمان شد.
رده بندی امتیازی:
۱- روسیه با ۱۰۰ امتیاز ۲- مصر ۵۵ امتیاز ۳- ایران ۵۲ امتیاز ۴- آمریکا ۴۶ امتیاز

پیش از این در رده سنی E و در وزن ۶۲ کیلوگرم کاظم عسکردون و در ۷۰ کیلوگرم عین الله نورزی دهم شدند. در ۷۸ کیلوگرم یدالله داداشی در رده پنجم جای گرفت و در ۸۸ کیلوگرم مهر علی اسدیان نهم شد. در ۱۰۰ کیلوگرم یوسف ترابی و داود بنی نصرت در رده ششم مشترک قرار گرفتند و در ۱۳۰ کیلوگرم اردشیر پورحکمت هفتم شد.
در این رده تیم‌های آمریکا با ۱۰۱، قزاقستان با ۶۶ و مجارستان با ۵۵ امتیاز اول تا سوم شدند و ایران با ۸ امتیاز در رده ۱۶ قرار گرفت.
در رده سنی D و در وزن ۷۸ کیلوگرم محمد علی میری چهارم و در ۸۸ کیلوگرم حسن جعفریان قهرمان شدند. در ۱۰۰ کیلوگرم فرزاد هلالی در رده سوم قرار گرفت و در ۱۳۰ کیلوگرم وحید رهنما در رده دوم مشترک قرار گرفت.
در این رده تیم‌های آمریکا با ۹۲، روسیه با ۸۵ و ایران با ۵۲ امتیاز اول تا سوم شدند.
در رده سنی C و در وزن ۷۰ کیلوگرم رضا اکبرپور به مقام قهرمانی رسید، در ۷۸ کیلوگرم فرهاد انجیله سوم شد و در ۱۰۰ کیلوگرم علی قاسمی مدال نقره گرفت. در ۱۳۰ کیلوگرم نیز رضا رحمانی در رده چهارم (آخر) قرار گرفت.
در این رده تیم آمریکا با ۸۰ امتیاز اول شد و تیم‌های ترکیه با ۶۶ و ایران با ۶۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
در رده سنی B و در وزن ۶۲ کیلوگرم علی اصغر آبکار و در ۷۰ کیلوگرم احمد رضا فاضلی در رده هشتم قرار گرفتند. در ۷۸ کیلوگرم داود قلی پور و محسن خدابنده لو در رده نهم مشترک قرار گرفتند. در ۸۸ کیلوگرم جواد صمدی روشن سیزدهم شد و در ۱۰۰ کیلوگرم ابراهیم توکلی در رده هشتم قرار گرفت. در ۱۳۰ کیلوگرم سید حبیب الله میرواحدی در رده هفتم و علی درزی نژاد در رده هشتم جای گرفتند.
در این رده تیم‌های روسیه با ۹۰، ترکیه با ۶۵ و لهستان با ۵۹ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و ایران با ۸ امتیاز در رده ۱۵ جای گرفت. برچسب ها: مسابقات ، کشتی ازاد ، قهرمانان ، ملی پوشان ، جهان ، یونان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مسابقات کشتی ازاد قهرمانان ملی پوشان جهان یونان ۱۳۰ کیلوگرم ۱۰۰ کیلوگرم یک چهارم نهایی رده تیم امتیاز در رده قرار گرفتند شکست خورد ۷۸ کیلوگرم ۸۸ کیلوگرم رده سنی دور اول قرار گرفت جای گرفت حذف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر

سومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان عبدالله موحد با حضور تیم‌های هند، عراق، قزاقستان و ایران از ۲۸ تا ۲۹ فروردین در سالن ورزشی سرداران شهیدنوبخت بابلسر برگزار می‌شود.

این مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان را دارد و در ۱۰ وزن برگزار خواهد شد.

مسابقات روز نخست در اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱، ۹۲ وکیلو و بین کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۵ تا ۱۰/۱۰/۱۳۸۸ برگزار خواهد شد و در روز دوم کشتی گیران اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلو به مصاف هم می‌روند.

دومین دوره مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام جهان پهلوان عبدالله موحد با شرکت ۱۳۴ کشتی گیر نوجوان از کشور‌های ارمنستان، عراق و ایران در بابلسر از نوزدهم تا بیست ویکم اردیبهشت ماه برگزار و با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ده بزرگی و اسماعیلی به یک چهارم رسیدند
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴؛ صعود عبدی به یک چهارم نهایی
  • غیبت جهان پهلوان موحد در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان