Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:42:11 GMT

پرسپولیس مقابل فولاد احتملا با این ترکیب

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۱۱۰۸

پرسپولیس مقابل فولاد احتملا با این ترکیب

بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا اکنون پرسپولیس وارد لیگ می‌شود تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پنج قهرمانی پیاپی پرسپولیس در شرایطی وارد لیگ بیست و یکم خواهد شد که اولین جدال آنها تقابل با فولاد در خوزستان خواهد بود.

 

آنها که عنوان آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان در مرحله یک چهارم شکست خوردند و از این رقابت‌ها کنار رفتند، برای دفاع از عنوان قهرمانی خود وارد لیگ خواهند شد و برابر قهرمان فصل گذشته جام حذفی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دروازه این تیم حامد لک به میدان خواهد رفت. گلر باتجربه پرسپولیس علیرغم دریافت سه گل برابر الهلال در چند مرحله نیز مانع از کامیابی حریف شد و با واکنش‌های به موقع دروازه سرخپوشان را نجات داد.

 

خط دفاعی پرسپولیس نیز با تغییراتی همراه می‌شود. خروج سیامک نعمتی از ترکیب این تیم با بازگشت مهدی شیری همراه خواهد شد. در قلب دفاعی هم سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی به میدان می‌روند و در سمت چپ نیز وحید امیری حاضر می‌شود.


خط میانی پرسپولیس نیز میلاد سرلک و رضا اسدی در کنار احسان پهلوان و مهدی ترابی برابر حریف حاضر می‌شوند. خط میانی پرسپولیس که در بازی با الهلال بیشترین انتقادات را متوجه خود دید اکنون امیدوار است با نمایشی متفاوت نسبت به جدال در آسیا، بتواند برابر شاگردان عبدالله ویسی یک نمایش موفق را به جا گذاشته و این تیم را در مسیر دستیابی به اولین برد فصل کمک کند.

 

خط حمله پرسپولیس نیز با حضور امید عالیشاه و مهدی عبدی برابر حریف قرار می‌گیرد و امیدوار است موقعیت لازم برای دستیابی به گل را شکل داده و اولین گل فصل را در ترکیب این تیم به نام خود کنند.

 

‌ترکیب احتمالی پرسپولیس حامد لک سیدجلال حسینی فرشاد فرجی وحید امیری مهدی شیری میلاد سرلک رضا اسدی احسان پهلوان مهدی ترابی امید عالیشاه مهدی عبدی پرسپولیس تهران فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا ترکیب پرسپولیس را برای دیدار با صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به شرح زیر مشخص کرد: 

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر.

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • عکس| ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی