Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@07:55:17 GMT

هشدار مهم به متقاضیان مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۲۹۰۷

هشدار مهم به متقاضیان مسکن ملی

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: متقاضیان و مالکان-واحدهای طرح ملی مسکن- پیرو اعلام های قبلی از طریق ارسال پیامک و‌ تماس تلفنی و درج در گروه‌های اطلاع رسانی در پیام رسان ها

نسبت به تکمیل آورده خود تا مقطع فعلی، (مهرماه) اقدام کنند.

باتوجه به پالایش متقاضیان، کسانیکه  پس از مرحله اولیه، واریزی نداشتند، به‌عنوان انصراف از طرح مسکن اقدام ملی تلقی خواهند شد و اقدامات بعدی برابر شیوه نامه ودستورالعمل های ابلاغی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلذا همه متقاضیان طرح مسکن اقدام ملی، آریاشهر پردیس برابر روند پروژه‌ها و ضرورت واریز برحسب پیشرفت نسبت به تکمیل آورده خود تا مبلغ 1600 میلیون ریال اقدام کنند.

با این توضیح که متقاضیان پروژه‌های آریاشهر 1 (پیمانکار:پردیس سازان نوید)، آریاشهر 5 (پیمانکار: سازه کاران ایلام)، آریاشهر 7 ( پیمانکار: بهساپایدار مانا)، آریاشهر 9 ( پیمانکار: تراز سازان عمران)، آریاشهر 10( پیمانکار: انرژی سازه آبان )،  آریاشهر 12( پیمانکار: شایان عمران آهوان )، آریاشهر 21( پیمانکار: طلیعه معماران آرتا ) و آریاشهر 23(پیمانکار: مانادژ سازان) نسبت به تکمیل آورده تا 2100 میلیون ریال (210 میلیون تومان) اقدام کنند.

 پیشرفت پروژه ها ارتباط مستقیم با واریز آورده داشته، و عدم واریز منجر به عدم حصول پیشرفت فیزیکی پروژه خواهد شد. عدم تکمیل آورده تا این مقطع (مهرماه) به‌منزله انصراف متقاضی تلقی است.

پربیننده ترین همسان سازی حقوق بازنشستگان از طریق تهاتر نفتی با چین و روسیه / تورم نتیجه افزایش حقوق بدون پیش بینی منابع پایدار بورس تهران پلمب شد بورس تهران فک پلمب شد اولین تریلیونر جهان کیست؟ تحریم‌های جدید آمریکا؛ رمزارزداران ایرانی نگران باشند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن ملی تکمیل آورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز

سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان از بازگشت ۲۲ هزار میلیارد ریال از پرونده مسکن مهر مشاهیر به بیت‌المال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ذبیح الله زارع بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شرکت عمران شهر جدید مهستان با اشاره به اینکه در حوزه نهضت ملی  آسیب‌شناسی‌های بسیاری انجام شده  و سبب برطرف شدن مشکلات مسکن ملی نیز شده است، اظهار داشت: در نهضت ملی تمام پیمانکاران از طریق فراخوان و تایید کمیته فنی شرکت عمران انتخاب شد.

وی با توجه به اینکه نزدیک به 50 هزار واحد مسکن به صورت خود واحد، انبوه سازی و دولتی در حال ساخت استکه بخش اعظم آن تعیین و تکلیف و واگذاری شده‌اند، خاطرنشان کرد: از بزرگترین دستاوردهای این شرکت پرونده مسکن مهر مشاهیر بود که تعیین تکلیف شده و 22 هزار میلیارد ریال به بیت المال بازگشته است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان، افزود: در حال حاضر جمعیت شهر جدید مهستان به 200 هزار نفر رسیده است که انتظار می‌رود دستگاه هاب اجرایی نمایندگی‌های خود را در این شهر مستقر سازند.

زارع عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده شهروندان این شهر نبود دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهر است و شهروندان مجبور هستند برای انجام کارهای خود به کرج مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه شهر جدید مهستان از نظر زیرساخت‌های آموزش و فرهنگی با مشکلات بسیاری مواجه است، عنوان کرد: در طرح تفضیلی مهستان برای 500 هزار نفر جمعیت پیش‌بینی شده است.

سرپرست شرکت عمران شهر مهستان عنوان کرد: 2 هزار واحد مسکونی مهر تا پایان اردیبهشت‌ماه در این شهر به مردم واگذار می‌شود.

زارع با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی پروژه‌های مهدکودک، مدرسه، مراکز بهداشتی، مرکز آموزشی و رفاهی در شهر مهستان دیده شده است، بیان کرد: 33 هزار واحد مسکونی در اجرای طرح نهضت ملی در این شهر پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: 20 هکتار زمین برای احداث آرامستان‌ها در کنار شهر جدید مهستان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است