Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@17:42:00 GMT

«نیسان آبی» به‌خاطر مهران غفوریان متوقف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۳۰۶۲

تهیه‌کننده سریال «نیسان آبی» از توقف ضبط این سریال در پی بستری شدن مهران غفوریان در بیمارستان و عمل قلب باز این بازیگر خبر داد.

احسان ظلی‌پور در گفت‌وگویی با ایسنا درباره ادامه ضبط سریال نمایش خانگی «نیسان آبی» با توجه به مشکلی که برای مهران غفوریان ایجاد شد، با بیان اینکه ضبط سریال با بیمار شدن این بازیگر متوقف شده است، توضیح داد: مهران غفوریان قبل از این هم، چون در سریال «خاتون» بازی داشت، به صورت پراکنده سر صحنه «نیسان آبی» حاضر می‌شد؛ برای همین در قسمت‌های باقیمانده این مجموعه حتما باید حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فعلا کار ضبط سریال را متوقف کرده و برای قسمت‌های باقیمانده منتظر آقای غفوریان مانده‌ایم تا ان‌شاءالله بهبودی کامل پیدا کرده و سر پروژه بازگردد.

او افزود: حدودا دو تا سه هفته از کار سریال «نیسان آبی» باقی مانده است، اما ما پنج قسمت آماده پخش داریم و فکر نمی‌کنم تأخیری در پخش سریال ایجاد شود.

ظلی‌پور در پایان گفت: ما منتظر می‌مانیم تا حال مهران غفوریان بهتر شود و ادامه کار را بگیریم. پزشک معالج ایشان گفته است که به امید خدا تا یک ماه دیگر بهتر می‌شوند و برای ادامه کار بازمی‌گردد؛ آن موقع قسمت‌های باقیمانده ضبط می‌شود.

به گزارش ایسنا، سریال «نیسان آبی» به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی احسان ظلی پور و نویسندگی کمیل روحانی این روز‌ها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و تا به حال یک قسمت از این سریال کمدی با بازی حسین یاری و مهران غفوریان، یکتا ناصر و بهناز جعفری عرضه شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مهران غفوریان نیسان آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم

یک راننده نیسان که با تریلی در مسیر زنجان تصادف کرده و به طور معجزه آسایی دچار هیچ آسیبی نشده بود، سوژه خبرنگار صدا و سیما شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال