Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@12:44:28 GMT

تغییرات بزرگ در پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۳۶۲۰

تغییرات بزرگ در پرسپولیس؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در دیدار برابر الهلال عربستان عملکرد خوبی از خود نشان نداد.

همه بازیکنان پرسپولیس به استثنای حامد لک شب ناامید کننده‌ای را تجربه کردند و همین باعث شد تا تیم وداع تلخی از لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

خبر‌ها حاکی از این است که یحیی گل محمدی از عملکرد چند بازیکن تیمش راضی نیست و قصد دارد که با آغاز لیگ برتر تغییراتی را در ترکیب اصلی تیم به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این احتمال زیاد است که در بازی برابر فولاد شاهد تغییر در خط دفاعی باشیم. احتمال اضافه شدن نعمتی به جای سید جلال بسیار زیاد است و این بازیکن هماهنگی لازم را با فرجی دارد چرا که پیش از این در پدیده با هم همبازی بودند.

تغییر دیگر در دفاع راست است. سیامک نعمتی در کار‌های دفاعی بسیار ضعیف است و بعید نیست که شیری دوباره به ترکیب اصلی برگردد و شاید هم فرجی راهی سمت راست شود.

در خط حمله هم قطعا تغییراتی در ترکیب اصلی خواهیم داشت. عیسی آل کثیر برابر الهلال دو فرصت خوب گلزنی را از دست داد. او به همراه عالیشاه از گزینه نیمکت نشینی هستند و باید دید که یحیی چه اندیشه‌های برای این بازی حساس دارد.

منبع: شفقنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی

به گزارش "ورزش سه" با اعلام محمدمهدی احمدی با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی مالک پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد سه کرسی از هیئت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود. یک سیت هم در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیئت مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین می‌شود.
در واقع بانک شهر که بیشترین سهام را در بین بانک‌های این کنسرسیوم در اختیار دارد بیشترین نماینده را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و دو بانک دیگر که هر کدام 20 درصد سهام دارند یک کرسی در اختیار می‌گیرند با این تفاوت که انتخاب رئیس هیئت مدیره نیز برعهد بانک‌های تجارت و ملت خواهد بود.
البته این تغییرات از شروع فصل آینده صورت خواهد گرفت و تغییرات هیئت مدیره صددرصدی خواهد بود و چهار عضو فعلی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار خواهند رفت.
در عین حال احتمال دارد به‌زودی کنسرسیوم بانکی مالک سهام عمده باشگاه پرسپولیس یک مدیر یا یک عضو هیئت مدیره به تیم مدیریتی باشگاه اضافه کند.
بعد از استعفای حسین خبیری و حضور او در رأس باشگاه خیبر خرم آباد در حال حاضر ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس زوج بوده و شامل حسین شهریاری، پیمان حدادی، محمد دلبری و سید مجید پوراحمدی است که همین حالا می‌توان یک عضو به این جمع اضافه کرد تا تعدادشان فرد شود.
البته مدیرعامل بانک شهر گفته یک ناظر مالی در کنار درویش قرار خواهد گرفت که این ناظر مالی عضو هیئت مدیره هم خواهد بود و بدین ترتیب به زودی اولین نماینده کنسرسیوم بانکی وارد هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد