Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هیأت بدمینتون خراسان رضوی، تیم توس مسیر موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ تیم دانشگاه یزد را از پیش رو بردارد.

پسران مشهد در این بازی با ترکیب مهدی رضایی، سعید با بیانی و سینا سالاری در بازی‌های یک نفره و محمد زرچی، مهدی رضایی و محمدجواد غریب، قاسم شاهمرادی در بازی‌های دو نفره به مصاف حریف یزدی رفتند و در پایان موفق به شکست این تیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توس مسیر که از چهار بازی اخیر دو پیروزی و دو شکست در کارنامه دارد هفته آینده میزبان شهرداری شهربابک خواهد بود.

دختران مشهدی در عین شایستگی و بازی قابل تحسین، متأسفانه از کسب پیروزی بازماندند.

تیم دختران شهید فخار با شکست برابر پروتئین ۹۹ البرز همچنان روی نوار ناکامی قرار دارد.

دختران مشهد در هفته چهارم از دور رفت لیگ برتر بانوان میهمان کرج بود و با نتیجه پنج بر صفر بازی را واگذار کرد. 

گفتنی است؛ دختران و پسران بدمینتون باز مشهدی هفته آینده به ترتیب برابر میلاد تبریز و شهرداری شهربابک به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم توس مسیر هیأت بدمینتون خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم

فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از شکست مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به بخشنامه فدراسیون که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل محدود کرده است، نمی‌توانیم صحبت کنیم و درباره داوری صحبت نمی‌کنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون و کمیته داوران پاسخگو باشند و ما به هیچ‌کسی هم اعتراضی نداریم.

او ادامه داد: در گل اول پرسپولیس صحنه‌ای اتفاق افتاد و اعتراضی هم نداریم و اعتراضمان از راه عادلانه و مطلوب فدراسیون با نامه نگاری است، اما وقتی مقابل پرسپولیس با این بازیکنان توانمند با یک گل عقب می‌افتیم، مجبوریم سازمان بازی را تغییر دهیم و جلو بکشیم و بعد هم با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان من بازی خوبی ارائه ندادند و کیفیت بازی هم خوب نبود. البته تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن است که تعدادی از بازیکنانم می‌دانند که چه قوی و چه ضعیف بازی کنند، جایگزین ندارند. مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم به گردن می‌گیرم. سپاهان را بردیم و نگفتم من بودم، اما باخت را به گردن می‌گیرم.

او عنوان کرد: وقتی پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند و ۲ گل بد دریافت می‌کند ما باید چه کار کنیم. پناهی سه بازی متوالی است که اشتباه می‌کند، چاره چیست؟ البته اصلا ناامید نیستم و از فردا مجددا فشرده به کار می‌چسبیم و تا سوت آخرین بازی با انگیزه کار می‌کنیم. بعد از بازی با تراکتور‌های حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

کمالوند بیان کرد: همه اخلاق من را می‌شناسند و حرفم را می‌زنم.۶ بازی دیگر داریم و هر حرفی بزنم تنش بیشتری وارد تیم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دلم نه برای بازیکنان و نه برای خودم نمی‌سوزد. خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم! خاک عالم بر سر ما که برای مردم آبادان این طور فوتبال بازی می‌کنیم. من شرمنده مردم هستم.

او ادامه داد: اکنون نمی‌توان کاری کرد و فقط باید هر طور شده شش بازی باقی مانده را به پایان برسانیم و به خدا توکل کنیم. امشب با پرسپولیس جنگ نابرابر داشتیم، اما امکان دارد در بازی با شمس آذر، گل گهر و تراکتور وضعیت بهتر شود. همه با هم فقط یک راه داریم و فقط باید بجنگیم. من تا آخرین لحظه می‌جنگم. واقعا خدا کند تا بازی آخر سالم بمانم. البته پا پس نمی‌کشم و با تمام توان تلاش می‌کنم. از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم و باز هم می‌گویم خاک عالم بر سر ما که این گونه در زمین خودمان بازی را واگذار می‌کنیم.

کمالوند در پاسخ به این سوال که از طرف  ویسی هم عذرخواهی می‌کنید؟ گفت: من دوستان دیگری را نام نمی‌برم، چون حرف که می‌زنم دوستان بلافاصله جواب دیگری می‌دهند.

او عنوان کرد: درباره داوری حرف نمی‌زنم که محرومیتی در بر نداشته باشد، اما خواهش می‌کنم خودشان صحنه‌ها را ببینند و اتفاقی به ضرر ما افتاده سریعا واکنش نشان دهند. البته با توجه به این که نمی‌توانیم درباره هر موضوعی در کنفرانس‌ها حرف بزنیم، چرا کنفرانس برگزار می‌کنند؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان زیاد تا بازی با گل گهر، تمرینات تعطیل می‌شود؟ گفت: اصلا. اگر می‌خواهید برای بازیکنان جشن تولد هم بگیریم؟ از فردا صبح و عصر تمرین می‌کنیم. نمی‌شود که هوادار با چشم گریان برود و بعد به بازیکن ما بر نخورد.

او خاطر نشان کرد: من از روز اول گفتم آمده‌ام که بمانم و بنای رفتن ندارم. هنوز برای بقای تیم در لیگ برتر ناامید نیستم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی و چلسی برای بازی در جام حذفی انگلیس
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • شمس آذر بازنده سرافراز
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!