Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در مراسم دیدار نخبگان، علما و خانواده شهدا و ایثارگران با رئیس جمهور، با بیان اینکه کم‌توجهی به فرهنگ صدمات جبران ناپذیری دارد، اظهار کرد: احساس جمعی، ثروت بزرگ و موتور محرکه جوامع است و هر کشور پیشتاز و توسعه یافته از یک تحول فرهنگی عبور و احساس جمعی را در بین مردم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی، ریشه در فرهنگ جوامع دارد، افزود: آموزش و پرورش در راس تحولات فرهنگی قرار دارد و سرمایه‌گذاری در آن اثرات به مراتب بهتری نسبت به هزینه بودجه در بحث فرهنگی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه برای نابودی یک کشور، گرفتن عنوان مادری از دختران، الگو سازی نامناسب برای جوانان و زیرسوال بردن شان معلمان کافی است، گفت: برنامه رتبه‌بندی معلمان طرح بسیار خوبی است اما بازنشستگان از این رتبه‌بندی محروم شده و با مسائل و مشکلاتی روبرو هستند که امیدواریم در تصمیمات، مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امام جمعه اردبیل رتبه بندی معلمان سفر رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق خسارات جبران ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: امام خمینی (ره) در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ ارتش را تثبیت کردند، در آن هنگام دشمنان و برخی افراد در داخل که نادان بودند مبحث انحلال ارتش را مطرح می‌کردند، اما امام خمینی (ره) بر خلاف همه این نظرها فرمودند در روز ۲۹ فروردین ارتشیان با تمامی تجهیزات خود در خیابان‌ها رژه بروند و مردم نیز از آن‌ها استقبال کنند و ارتش اسلامی نام‌گذاری کردند.

وی افزود: در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ امام خمینی (ره) دستور تأسیس سپاه پاسداران را صادر کردند، در روزهای ابتدایی تأسیس این نهاد وظایف سنگینی بر عهده داشتند و برخی از جدایی‌طلبان در کردستان و گنبد خدمات فراوانی داشته و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند، حفاظت از پرواز، جهاد سازندگی و حضور در دفاع مقدس در کنار ارتش گوشه‌ای از خدمات ارزنده سپاه پاسداران است، نقش سپاه در دفاع مقدس همواره موجب ترس دشمنان ایران بوده است. خداوند در آیه‌ای که آرم سپاه به آن مزین شده است، می‌فرماید با تمام قدرت بر دشمنان وارد شوید و آن‌ها را بترسانید و آگاه باشید در این مسیر هرچه هزینه دادید خداوند جبران خواهد کرد.

طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه پاسداران خدمات فراوانی را از جمله دستیابی به تجهیزات مدرن دفاعی داشتند، عملیات وعده صادق بسیار پیچیده و در نوع خود بی‌نظیر بود، بسیاری از موشک‌های ایرانی علی‌رغم ادعاهای دشمنان به هدف برخورد کرده است، دشمنی که ادعای گنبد آهنین داشت در ابتدا توسط طوفان الاقصی و در ادامه عملیات وعده صادق بهم ریخت.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خسارات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است، قطعاً عملیات وعده صادق نیز خسارات جبران ناپذیری برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه داشته است، امروز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب شده است برخی ملت‌های جهان حتی آمریکا علیه جنایات رژیم غاصب فریاد بکشند.

طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: امروز صهیونیست‌ها به آلت دست آمریکا و انگلیس تبدیل شده است، جنگ غزه درس‌های فراوانی برای ما دارد، ابتدا نشان داد باید مردانه در مقابل دشمنان ایستاد، همچنین موضوع غزه نشان داد بسیاری از کشورهای عربی جرأت اعتراض به این جنایات را نداشتند، امروز تنها کشوری که مستقل از فلسطین حمایت می‌کند جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به انهدام امروز ریزپرنده‌های دشمن توسط پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پروازها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: امیدوارم خداوند توفیق دهد که تقوای الهی را که در ماه رمضان تمرین کردیم، ادامه دهیم، در این راستا انسان باید در اعمال خود محاسبه نفس داشته باشد به طوری که بعد از پایان یک روز به بررسی اعمال روز خود بپردازد

کد خبر 6082529

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق خسارات جبران ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی داشت
  • عملیات وعده صادق خسارات جبران ناپذیری برای رژیم صهیونیستی به همراه داشته است
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • رونمایی از دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه‌های ژنراتور‌های نیروگاهی
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود