Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:09:54 GMT

چرا ترابی نزول کرده در ترکیب قرار گرفت؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۴۱۳۶

چرا ترابی نزول کرده در ترکیب قرار گرفت؟

مهدی ترابی یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار برابر الهلال عربستان در اهواز بار دیگر در ترکیب اصلی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاید به اعتقاد خیلی ها شماره ۹ نزول کرده پرسپولیس باید در بازی با فولاد خوزستان روی نیمکت می نشست اما نظر یحیی گل محمدی و کادر فنی مدافع عنوان قهرمانی چیز دیگری بود!

شنیدیم سرمربی پرسپولیس معتقد است در حال حاضر مهدی ترابی نیاز به حمایت داشته و هر چه بیشتر بازی کند زودتر در شرایط مسابقه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی ها اعتقاد دارند دراگان اسکوچیچ با نیمکت نشین کردن محض مهدی ترابی این بازیکن را از شرایط آرمانی گذشته دور کرده و...

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان مهدی ترابی الهلال عربستان فولاد خوزستان پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف رفت استقلال – شمس آذر در قزوین با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید و دو تیم فردا در استادیوم آزادی برگزار کننده دیدار برگشت خواهند بود.

تیم شمس آذر در بازی مقابل استقلال دو بازیکن تاثیر گذارش را در اختیار نخواهد داشت. امیر شبانی مدافع میانی و شماره ۷۶ شمس آذر در بازی قبلی به دلیل پارگی رباط از ترکیب تیم خارج شد. هم هم چنین سجاد بازگیر که پیش‌تر با پیراهن ملوان دروازه استقلال را باز کرده بود، در بازی فردا قادر به همراهی تیم شمس آذر نیست.

پیش بینی می‌شود در ترکیب استقلال هم بازیکنانی، چون سیلوا صالح حردانی و مهدی مهدی پور در بازی فردا غایب باشند. این‌ها بازیکنان مصدوم استقلال هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟