Web Analytics Made Easy - Statcounter

توئیتر استفاده از اتاق صوتی اسپیس را برای کاربران اندروید و iOS آزاد کرد.

به گزارش برنا؛ کمتر از یک سال پس از اولین آزمایش اتاق‌های صوتی زنده، توئیتر این قابلیت را عمومی می‌کند. از امروز، هر کسی در سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌تواند میزبان Space در توئیتر باشد و دیگر مهم نیست چند نفر وی را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه مه گذشته، دسترسی به این ویژگی برای همه کاربران توئیتر با بیش از ۶۰۰ دنبال کننده امکان پذیر شد. در آن زمان، شرکت اعلام کرد که این محدودیت را برای اطمینان از تجربه خوب در نظر گرفته است. اکنون که این گزینه برای همه کاربران موجود است، می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه نوشتن و سپس نماد Spaces، اتاق صوتی خود را راه اندازی کنید.

شاید دلیل اینکه توئیتر تقریباً یک سال منتظر ماند تا میزبانی اتاق‌های صوتی را در دسترس همگان قرار دهد، این است که این شرکت در چند ماه گذشته به افزودن ویژگی‌هایی پرداخته است که تجربه کاربری را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

توئیتر اخیراً ابزار موضوعاتی را نیز اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد برچسب‌های از پیش تعریف شده‌ای را اضافه کنید تا پیدا کردن اتاق صوتی شما آسان‌تر شود. این‌ها همه مواردی هستند که باید Spaces را برای کاربران تازه وارد جذاب‌تر کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توئیتر اپل فضای مجازی توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم

سرمربی منچستریونایتد به پیروزی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 4 بر 2 شفیلدیونایتد را شکست دهد و به اولین برد خود در پنج بازی اخیر در این رقابت‌ها برسد، پس از این دیدار گفت: این بازی خوبی برای تماشاگران بود. نکات مثبت بسیاری در بازی‌مان وجود داشت. ما پس از اینکه دو بار در نتیجه عقب افتادیم ، انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی از خود نشان دادیم. بازی ما البته نکات منفی هم داشت و دریافت دو گل اذیتم کرد. با این حال بابت کسب این برد خوشحالم و به راه خود ادامه می‌دهیم.

وی افزود: شفیلدیونایتد در بازی‌های اخیر امتیازات خوبی جمع‌آوری کرده بود، از جمله در بازی مقابل چلسی که این دست بازی‌ها اصلاً آسان نیست. ما در حال باخت بودیم، اما مقاوم بودیم. شما روحیه تیمی را دوباره دیدید. ما می‌توانیم با ناکامی‌ها کنار بیاییم و کار را برای حریفان‌مان سخت کنیم، موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و آرامش خود را حفظ کنیم. تیم بسیار با ثبات بود، خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌هایی هم روی دروازه شفیلد خلق کرد.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

سرمربی هلندی منچستریونایتد همچنین در تمجید از هافبک پرتغالی‌اش که در این بازی دو گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اظهار داشت: برونو فرناندز در فرم و شکل خیلی خوبی است. او از پستی که در آن بازی می‌کند، خیلی خوشحال است. به نظرم او جایگاهش در تیم را پیدا کرده است. برونو بازیکن خیلی خلاقی است، گلزنی می‌کند، پاس‌گل می‌دهد و در تعویض منطقه بازی بازیکن بسیار مهمی برای ما است. من از عملکرد فرناندز بسیار راضی هستم.

منچستریونایتد با این برد 53 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس