Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب الریان برای بازی با السد مشخص شد.

خلیل زاده در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

به گزارش طرفداری، در فینال مسابقات امیرکاپ قطر تیم های الریان و السد به مصاف هم می روند. به همین منظور ترکیب الریان برای این بازی مشخص شده که نام شجاع خلیل زاده در ترکیب اصلی این تیم دیده می‌شود.

این بازی از ساعت 19:30 آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی سردار آزمون: مسئله اسکوچیچ و طارمی یک سوتفاهم است؛ نباید خودزنی کنیم تونی کروس: از کسب پیروزی چهارم مقابل بارسلونا مطمئنم بوده گلیمت و رقم زدن سنگین ترین باخت دوران مربیگری مورینیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

عده‌ای عنوان کردند که امیر قلعه‌نویی از رامین رضایت ندارد و بعد هم بحث جوان‌گرایی در تیم ملی و خط خوردن نفراتی، چون روزبه چشمی، کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی مطرح شد، اما بر خلاف بعضی از پیش‌بینی‌ها رامین رضاییان دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد.

رضاییان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی برگشت با ترکمنستان هم کنار امیر قلعه‌نویی نشست و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد تا مشخص شود شانس زیادی برای بازگشت دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی دارد.

معمولا در مسابقات ملی هر بازیکنی که همراه با سرمربی تیم به کنفرانس می‌رود در بازی تیم فیکس می‌شود و تا حالا سابقه نداشته بازیکنی به کنفرانس برود، اما فردای آن روز در ترکیب نباشد. بر همین اساس قاعدتا رامین رضاییان هم باید دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کند که در آن صورت صالح حردانی که در بازی رفت مقابل ترکمنستان یک پاس گل ارسال کرد، نیمکت‌نشین می‌شود.

رضاییان در جام ملت‌های آسیا عملکرد پرفراز و نشیبی داشت، اما در مجموع همراه با سپاهان فصل خوبی را سپری کرده و باید دید تا چه زمانی می‌تواند در تیم ملی کشورمان بازی کند. فراموش نکنیم که سن رامین تا حدی بالا رفته و جام جهانی هم دو سال دیگر برگزار می‌شود و در واقع تا آن زمان رامین و بقیه بازیکنان تیم ملی ۲ سال دیگر پیرتر می‌شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)