Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ بیست‌ویکم، از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

رضا اسدی در دقیقه ۶۱، حامد پاکدل در دقیقه ۷۲ و عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۸۳ گل‌های تیم پرسپولیس در این بازی را به ثمر رساندند و در ادامه لوسیانو پریرا در دقیقه ۷۷ و از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را برای فولادی‌ها جبران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پرسپولیس که هفته گذشته با سه گل از الهلال شکست خورده و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود، حالا با پیروزی ۳ بر صفر مقابل فولاد شکست هفته گذشته را به دست فراموشی سپرد تا مدافع عنوان قهرمانی با برد فصل بیست‌ویکم را استارت بزند.

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، صالح حردانی (۸۷ – مجتبی نجاریان)، مهران موسوی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، محمد آبشک (۸۶ – محمد میری)، میلاد بدرقه،‌ محمد قاسمی‌نژاد (۴۶ – صابر حردانی)، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان (۶۵ – حامد پاکدل)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۸۸ – سعید آقایی) و مهدی عبدی (۶۵ – عیسی‌آل‌کثیر).

داور: محمد حسین ترابیان

نیمه اول

دقیقه ۳۴: آیاندا پاتوسی اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه حامد لک خلق کرد که شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان پرسپولیس راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۰: مهدی عبدی در داخل محوطه جریمه فولاد سرنگون شد که ترابیان اعتقادی به خطا نداشت.

نیمه دوم

دقیقه ۵۶: حرکت خوب وحید حیدریه و شوت این بازیکن از گوشه محوطه جریمه پرسپولیس به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: کرنر ارسالی عالیشاه را رضا اسدی به زیبایی و با یک ضربه سر به نخستین گل بازی برای پرسپولیسی‌ها تبدیل کرد تا این تیم از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه ۶۴: پاس در عمق خوب مهدی ترابی به عبدی این بازیکن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان فولاد قرار داد، اما ضربه بی‌دقت مهاجم پرسپولیس در دستان مرادیان جا گرفت.

دقیقه ۶۶: شوت ترابی از پشت محوطه جریمه را مرادیان با عکس‌العملی خوب به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۸: حامد پاکدل دو موقعیت پیاپی را برای پرسپولیسی‌ها از دست داد.

دقیقه ۷۱: صالح حردانی به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری از ترابیان کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۲: ارسال مهدی ترابی روی یک ضربه ایستگاهی را حامد پاکدل به خوبی و با پشت سر به گل دوم پرسپولیس در این بازی تبدیل کرد.

دقیقه ۷۷: فرشاد فرجی با بی دقتی در داخل محوطه جریمه روی پریرا مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه پنالتی را پریرا وارد حامد لک کرد تا اختلاف دو تیم به حداقل برسد.

دقیقه ۷۹: ایمان مبعلی مربی تیم فولاد به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۴: پاس در عمق خوب امیری و نفوذ عیسی آل‌کثیر به عمق دفاع فولاد این بازیکن را در موقعیت تک به تک با مرادیان قرار داد که این بار مهاجم تازه وارد پرسپولیس با یک ضربه دقیق گل سوم شاگردان گل‌محمدی را به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه فولاد خوزستان محوطه جریمه حامد پاکدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان آلومینیوم بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

این مسابقه تا دقیقه ۹۰ با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود اما در وقت‌های اضافه موتور اصفهانی‌ها روشن شد و دو گل به ثمر رساند. گل اول این بازی در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی به ثمر رسید.

ویدئو: 330625

اما گل دوم و تثبیت کننده ذوبی‌ها توسط بهترین گلزن این فصل‌شان، محمد جواد محمدی به ثمر رسید. محمدی در شرایطی که آلومینیوم برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد توپ را از وسط زمین گرفت و مدافعان کم تعداد حریف را به هم ریخت و با یک شوت تماشایی در محوطه کار را تمام کرد‌.

این مهاجم که ابتدای فصل از هوادار به ذوب آهن پیوست حالا هفتمین گل خود را به ثمر رساند و کنار سرآبادانی و جعفری، چهارمین گلزن برتر لیگ است.

دیگر خبرها

  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی
  • عبور سخت شاگردان شمسایی از سد بحرین/ صعود دلهره‌آور فوتسال ایران
  • «از هرات تا تهران» آماده نمایش شد
  • جام جم: تاج، از گل‌محمدی بازی نخورد!