Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد:  بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، اما برد ارزشمندی را به دست آوردیم، چون برای این پیروزی خیلی تلاش کردیم. با توجه به اینکه بعد از بازگشت از عربستان تحت فشار زیادی بودیم و مشکلاتی داشتیم جمع کردن تیم مشکل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول مشخص بود که نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را انجام بدهیم و  بازی جالبی نبود.

او افزود: با توجه به اینکه مدام در پرواز بودیم هم از لحاظ روحی و روانی و هم از بدنی و جسمانی  تحت فشار قرار گرفته بودیم.   بازی بهتری در نیمه دوم ارائه کردیم و  از ضربات ایستگاهی خوب استفاده کردیم و گل‌های خوبی زدیم. بردن فولاد در زمین خودش سخت است و کار هر تیمی نیست. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری  بزنیم. آخرین باخت فولاد در خانه مقابل پرسپولیس با کالدرون بود و ۲ سال بود که در خانه نباخته بود.

گل محمدی ادامه داد:  بازیکنان از نظر مالی و امکاناتی زیر فشار هستند و توقعات زیادی از آن‌ها وجود دارد. بازیکنان ما در نیمه دوم خودشان را خوب پیدا کردند و با ذهنیت برنده به میدان رفتند و به پیروزی رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: به تک تک بازیکنان این پیروزی را تقدیم می‌کنم و از تک تک آن‌ها به خاطر اینکه انرژی و تمرکز کافی روی بازی گذاشتند متشکرم. این برد را هم به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم و مبارکشان باشد.

گل محمدی درباره اینکه پرسپولیس قرار است بازیکن دیگری هم جذب کند یا نه گفت: با جیب خالی و پنجره بسته نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. تا پنجره باز نشود نمی‌شود کاری کرد و نمی‌دانم چه زمانی پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز می‌شود. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌های اروپایی و کشور‌های دیگر هم بسته است؛ بنابراین در این شرایط گرفتن بازیکن خارجی بسیار سخت است. باید بگردیم تا بازیکن آزاد خارجی بگیریم که آن هم سخت اتفاق می‌افتد. زیرا بازیکنان آزاد حتما مشکلاتی داشته‌اند که بیرون مانده‌اند، نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید

فولاد خوزستان یک _ پرسپولیس تهران ۳ / شروع دوران عبدالله با شکست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس

۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهند شد. 

این در حالی است که با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مدیریت این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با این بازیکنان نداشته و مشخص نیست چه زمانی این مذاکرات آغاز خواهد شد.

البته مذاکرات پراکنده‌ای با یکی دو بازیکن صورت گرفته اما از آنجایی که مبالغ اعلام شده رضایت بازیکنان را برآورده نکرده فعلا توافقی هم به دست نیامده است. 

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

باید دید رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که به تازگی مامور مذاکره و تمدید قرارداد با بازیکنان شده، قادر است رضایت بازیکنان که عمدتا مالی است را برآورده کند یا شاهد خروج چند بازیکن مطرح از پرسپولیس خواهیم بود.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • شوک بزرگ به پرسپولیس