Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی پس از اقامه نماز، در بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی حضور یافت و با ذکر فاتحه به مقام بلند این عالم و عارف بزرگ اسلام ادای احترام کرد.

رییس جمهور همچنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موزه و بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی بر اهمیت معرفی و شناخت درست شخصیت شیخ صفی‌الدین اردبیلی به عنوان عالم بزرگ اسلامی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییسی در این بازدید، با تجلیل از شخصیت ارزشمند و برجسته شیخ صفی‌الدین اردبیلی گفت: این عالم بزرگ اسلام، در اتحاد ایران اسلامی و گسترش فرهنگ تشیع نقش برجسته‌ای داشته است.

رییسی با بیان اینکه شخصیت شیخ صفی‌الدین باید به درستی معرفی و شناخته شود، گفت: این عارف نامی، پایه‌گذار مکتبی بود که نتیجه آن شکوفایی فرهنگ، سیاست و اقتصاد در ایران در دوران صفوی شد و زمینه شکل‌گیری ایران قوی و منسجم مبتنی بر هویت دینی را فراهم آورد.

رییسی همچنین معماری بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی را نمونه فاخر هنر ایرانی- اسلامی توصیف کرد و گفت: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، باید این اثر تاریخی ارزشمند را به جهانیان بشناساند و حضور گردشگران را در این مکان تاریخی تسهیل کند.

رییس جمهور پس از حضور در بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، از چند فروشگاه صنایع دستی اردبیل دیدن کرد و با هنرمندان و فروشندگان از نزدیک گفتگو کرد. در این بازدید برخی هنرمندان صنایع دستی، پیشنهادهای خود را در زمینه معرفی و فروش آثار هنری با رییس جمهور مطرح کردند.

پربیننده ترین خرید تضمینی محصولات کشاورزان و باغداران در دستور کار دولت است / ستاد احیای دریاچه ارومیه به زودی با شکل جدید فعال خواهد شد مصمم به ایجاد صنایع تبدیلی هستیم / برنامه دولت برای توسعه ظرفیت‌ های کشاورزی سد خداآفرین در سریع‌ ترین زمان ممکن به بهره‌ برداری می‌ رسد بازدید رییسی از پروژه راه‌‌ آهن اردبیل رییسی به یزد سفر می‌ کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ابراهیم رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رییسی از مردم پاکستان برای حمایت از غزه

دریافت 8 MB کد خبر 6085490

دیگر خبرها

  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • آیت‌الله رییسی به کراچی رفت
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • ۵۰۵ میلیون دلارحجم صادرات و صادرات دوباره از قشم
  • قدردانی رییسی از مردم پاکستان برای حمایت از غزه
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • ردپای عارف بزرگ قرن نهم در طرشت