Web Analytics Made Easy - Statcounter

 این اراذل و اوباش بی هدف شیشه های تعداد زیادی از خودروها که در آنها زن و کودک و افراد مسن بودند و در ترافیک گرفتار شده بودند از پشت شکستند و رعب و وحشت ایجاد کرده و پا به فرار گذاشتند.

به گزارش رکنا، خودروی خبرنگار جماران که در آن فرزند هفت ساله وی بود نیز ازجمله این خودروها بود که شیشه بر سر فرزند وی فرو ریخت و به شکل معجزه آسا و با لطف خدا آسیب جدی ندید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این حمله اراذل و اوباش شماری از راننده هایی که خودروهای آنها در معرض حمله اراذل و اوباش قرار گرفتند به یک کیوسک نیروی انتظامی مراجعه کردند و خواستار اقدام نیروی انتظامی شدند اما متاسفانه اقدام خاصی صورت نگرفت.

امیدواریم نیروی محترم انتظامی که همیشه در تامین امنیت شهروندان پیش قدم بوده است و در این راه شهدای زیادی را تقدیم امنیت میهن کرده است با چنین اقدامات رعب افکنانه اراذل و اوباش برخورد جدی بکند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اراذل و اوباش حمله اراذل و اوباش اخبار حوادث اراذل و اوباش حمله اراذل و اوباش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت سحر قریشی و مهدی طارمی بازار آزاد بهاره رهنما بهنوش طباطبایی بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی بهنوش طباطبایی در اینستاگرام سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان