Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که اعضای گروه ۱+۵ بر سر این مسأله اتفاق‌نظر دارند که مذاکرات برجامی در وین باید در سریع‌ترین زمان ممکن و از نقطه‌ای که در دور ششم متوقف شده بود، از سر گرفته شود.

وی که در نشست خبری روزانه خود صحبت می‌کرد، با اشاره به سفر اخیر «رابرت مالی» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران به خاورمیانه و اروپا برای رایزنی درباره برجام، گفت که وارد جزئیات مذاکرات دیپلماتیک نمی‌شوم، ولی تنها به این نکته اشاره می‌کنم که آمریکا، متحدان اروپایی و در ابعاد وسیع‌تر گروه ۱+۵ بر سر این مسأله که دیپلماسی همچنان مؤثرترین رویکرد در قبال ایران است، موضع مشترکی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرایس افزود که ما همچنین بر لزوم از سرگیری مذاکرات وین در نخستین فرصت ممکن تأکید داریم.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ند پرایس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزارت خارجه آمریکا نسبت به کمک های نظامی چین به روسیه ابراز نگرانی کرد.

وزارت خارجه آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که ««آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه این کشور در سفر روز چهارشنبه خود به پکن، قصد دارد به مقامات چین درباره عواقب صادرات مواد با کاربردهای نظامی به روسیه هشدار دهد.

بنا به اعلام وزارت خارجه آمریکا، بلینکن قرار است طی یک سفر سه روزه در پکن و شانگهای اقامت کند. دیدار با وزیر امور خارجه چین نیز جز برنامه های اصلی سفر بلینکن خواهد بود.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور در این سفر نگرانی عمیق خود را در مورد حمایت چین از پایگاه صنعتی دفاعی روسیه تکرار خواهد کرد.

«جانت یلن» وزیر خزانه داری آمریکا هم در سفر اوایل ماه جاری خود به چین هشدارهای مشابهی را بیان کرد.

این در حالی است که آمریکا بسته های کمک خارجی جدیدی برای اوکراین، تایوان و رژیم صهیونیستی به تصویب رساند.

کد خبر 6084710

دیگر خبرها

  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم