Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برای زنده نگه داشتن یاد شهدا باید رفتار و اعمال شهدا را وارد زندگی خود کنیم.

سردار فقیری با بیان اینکه شهدا راه را به ما نشان دادند گفت: فرهنگ جهاد و شهادت باعث شد تا شهدا رنگ انسانی به خود بگیرند و در برابر دشمن با ایمان قوی ایستادگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در زندگی شهدا می‌توانیم اوج عبادت، ولایی بودن و اطاعت از رهبری را ببینیم، این‌ها ویژگی‌هایی هستند که باعث شد تا شهدا به شناخته‌ترین بندگان خداوند تبدیل شوند.

وی گفت: شهدا و رزمندگان دفاع مقدس همواره در طول زندگی خود برای خدمت به مردم از یکدگیر پیشی می‌گرفتند به طوری که حتی پس از جنگ نیز این حرکت جهادی را ادامه دادند.

سردار فقیری تصریح کرد: اگر امروز می‌خوهیم راه شهدایی همچون لکزایی را ادامه دهیم باید همانند او سختکوش، ولایی و با ایمان باشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای وحدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا به همراه سردار سعید دادگر و سرهنگ حاتمی بعدازظهر چهارشنبه با حضور در منزل شهید «محمد مهدی نجاتی نیا» با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا در این دیدار با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های معزز آنان هستیم و همه ما می‌دانیم اگر این ایثارها نبود کشور و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن حفظ نمی‌شد.

وی تصریح کرد: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: شهدا اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حکم فرما کردند.

وی با بیان جایگاه خانواده معظم شهدا گفت: دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان است.

کد خبر 6081418

دیگر خبرها

  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد
  • یک بام و دو هوای آمریکا با ایران و اسرائیل
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • جزییات انتشار ۱۵ عنوان کتاب درباره شهدای کشتی‌گیر