Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، دختر 25 ساله با بیان این که پنج سال است زندگی کابوس واری را می گذرانم، درباره ماجرایی که او را به مخمصه ترسناکی انداخته است، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: تازه وارد بیستمین بهار زندگی ام شده بودم که «فرزانه» مرا به جشن تولدش دعوت کرد.

با فرزانه از دوران دبیرستان دوست بودم به طوری که با هم خیلی صمیمی شدیم و ساعات زیادی را با یکدیگر می گذراندیم ولی روزگار به گونه ای رقم خورد که او بعد از پایان تحصیلات دوران دبیرستان، وارد دانشگاه شد اما من در هیچ رشته ای پذیرفته نشدم به همین دلیل فاصله بین من و فرزانه زیادتر شد و ما خیلی کم همدیگر را ملاقات می کردیم تا این که روزی با تماس تلفنی فرزانه به جشن تولدش دعوت شدم که در باغ ویلای بزرگ پدرش برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این که بعد از مدت ها ساعاتی را با دوست صمیمی گذشته ام می گذراندم، در پوست خودم نمی گنجیدم. خلاصه آن شب دسته گل زیبایی گرفتم و به باغ ویلای آن ها رفتم.

به جز من تعداد دیگری از دوستان دوران دبیرستان هم آن جا بودند به طوری که از دیدن آن ها و فرزانه آن قدر ذوق زده شدم که حال خودم را نمی فهمیدم. درحالی که خدمتکار پدر فرزانه از مهمانان پذیرایی می کرد، فرزانه با در دست داشتن سینی آب میوه و قطعات بریده شده کیک به سراغ ما آمد.

من هم با همان شوخی های دوران دبیرستان با گوشه و کنایه جملاتی می گفتم که موجب خنده دوستانم شود و در پایان اضافه کردم رنگ آب میوه هایت ما را بیهوش می کند. اگرچه زمانی که لب به آب میوه زدم احساس کردم درون آن مشروبات الکلی باشد چرا که طعم زننده ای داشت اما غرورم اجازه نداد ادای دختران عقب افتاده را دربیاورم و از خوردن آب میوه صرف نظر کنم. نمی خواستم نزد دوستانم کم بیاورم به همین دلیل لیوان آب میوه را سرکشیدم.

 خلاصه وقتی مهمانی به پایان رسید، شب از نیمه گذشته بود. درهمین هنگام فرزانه سوئیچ خودروی خارجی گران قیمت پدرش را برداشت و از من و دو نفر از دوستان دوران دبیرستانمان خواست تا برای تفریح به اطراف طرقبه برویم.

او به دلیل خلوت بودن مسیر به طور وحشتناکی رانندگی می کرد و با خودرو حرکات مارپیچ انجام می داد. در همین هنگام بود که ناگهان گشت پلیس راهور از دورنمایان شد و قصد داشت خودروی ما را متوقف کند که فرزانه خودرو را در تاریکی شب متوقف کرد و خودش درون یکی از کوچه ها پا به فرار گذاشت ولی زمانی که ماموران متوجه حالت غیرطبیعی ما شدند ما را تحویل کلانتری دادند. خلاصه نیروهای انتظامی من و دو دوست دیگرم را برای انجام آزمایش الکل به پزشکی قانونی معرفی کردند که در نتیجه وجود الکل در خون من و دوستانم به اثبات رسید.

بعد از آن هم پدر فرزانه مسیر قانونی را برای آزادی خودرو طی کرد و دخترش را تحویل پلیس داد. حالا در حالی که پنج سال از آن ماجرا می گذرد و هنوز هیچ حکمی را اجرا نکرده اند اما همواره ترس دارم و کابوس وار زندگی می کنم.

با وجود این به درگاه خداوند توبه کرده ام و از آن روز به بعد همواره مراقب هستم تا به خاطر خودنمایی یا غرور جوانی دست به اعمال غیرشرعی نزنم و با دوستان ناباب معاشرت نکنم که این گونه زندگی و آینده ام را به تباهی بکشانند.

حالا هم به کلانتری آمده ام تا مرا راهنمایی کنید و...

گزارش خراسان حاکی است به دستور سرهنگ معطری (رئیس کلانتری قاسم آباد) اقدامات مشاوره ای و بررسی راهکارهای قانونی برای راهنمایی دختر جوان در دایره مددکاری اجتماعی آغاز شده است.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کلانتری الکل اخبار حوادث مشروبات الکلی یک اشتباه دوران جوانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت سحر قریشی و مهدی طارمی بازار آزاد بهاره رهنما بهنوش طباطبایی در اینستاگرام بهنوش طباطبایی بهنوش طباطبایی بازیگر ایرانی قیمت دلار دنیا جهانبخت در اینستاگرام دوران دبیرستان آب میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب

 بخشدار توکهور  و هشتبندی گفت: دختر بچه ۸ساله‌ای به نام مهسا سهرابی در روستای کهورتاک از توابع بخش توکهور بر اثر سقوط در رودخانه جان خود را ازدست داد.

 نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیلاب به همراه دوستانش برای دیدن سیل به کنار رودخانه می‌رود که ناگهان به خاطر بازیگوشی به داخل رودخانه سقوط می‌کند که متاسفانه دچار خفگی می‌شود و جان خود را ازدست می‌دهد.

2 جوان هم امروز بر اثر شنا در گودال آب ناشی از بارندگی ها جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» روایتی از شهید «حسین لشگری»
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور