Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی فایل‌های موجود نزد واسطه‌ها در منطقه چهار حاکی از وجود نقاط ضعف در بسیاری از فایل‌های موجود است که سبب شده مالکان آن‌ها برای مدت طولانی در صف انتظار فروش باقی بمانند.

خبرگزاری میزان - روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:واسطه‌های ملکی می‌گویند فایل فروش در بازار مسکن منطقه چهار کم نیست و دست‌کم با توجه به تعداد محدود متقاضیان خرید در حال جست‌وجو در بازار، تعداد این فایل‌ها قابل توجه است، اما بیش از نیمی از فایل‌های موجود نقاط ضعفی از قبیل فرسودگی داخل آپارتمان، نداشتن آسانسور، پارکینگ یا انباری و نظایر آن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین فایل‌های متعددی نیز وجود دارند که ظاهرا به لحاظ امکانات بدون نقص هستند، اما نقطه ضعف آن‌ها نیز نداشتن نور مناسب در سالن است که سبب می‌شود خریداران رغبت چندانی به معامله آن‌ها نشان ندهند. به اذعان واسطه‌های ملکی فعال در برخی محله‌های منطقه چهار تهران، بسیاری از واحد‌های عرضه شده برای فروش طی هفته‌های اخیر، نقصان نور سالن را داشته‌اند و نور نشیمن اصلی خانه از پنجره آشپزخانه تامین می‌شود. این موضوع برای بسیاری از متقاضیان خرید که دنبال آپارتمان بدون نقص هستند، نقطه ضعف محسوب می‌شود و در نتیجه به این فایل‌ها رغبت نشان نمی‌دهند.

البته به گفته واسطه‌ها این قبیل فایل‌ها نسبت به واحد‌هایی که از نظر نور و نقشه بی‌نقص هستند، با قیمت ارزان‌تر فایل شده‌اند، اما با این حال اغلب آن‌ها برای مدت یک ماه در صف فروش باقی مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: احتمال تمدید مهلت زمان ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

برچسب ها: بازار مسکن اخباراقتصادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازار مسکن واسطه ها فایل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاحات تبصره‌های "الف"، "ب" و "پ" ماده ۱۱ طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی با ۱۷۸ رأی موافق از مجموع ۲۱۸ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

دیگر خبرها

  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • یخ دارم! یخ بلوری! | بهای یک جرعه آب خنک در تهران قدیم