Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@20:07:26 GMT

فوت افسر پلیس هنگام انجام مأموریت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۶۴۵۸

فوت افسر پلیس هنگام انجام مأموریت

افسر پلیس راه خراسان رضوی هنگام انجام وظیفه و کنترل ترافیک بر اثر برخورد یک خودرو پژو با وی جان باخت.

به‌گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شامگاه پنجشنبه تصادف خسارتی بین کامیون و تریلی در آزادراه شهید شوشتری به فوریت‌های پلیسی اعلام شد و تیم‌های گشت پلیس راه، اکیپ کلانتری ملک آباد، تیم آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی و هلال احمر به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین میش‌مست، رئیس پلیس راه این استان گفت: کارشناسان تصادفات پلیس راه در حال بررسی حادثه بودند که سرهنگ سهراب عارفخانی با تجهیزات و لباس شبرنگ برای روان‌سازی ترافیک ناشی از توقف و کندی حرکت خودروهایی که در مسیر مخالف ملک آباد به مشهد متوجه تصادف شده بودند به سوی دیگر آزادراه رفت. وی افزود:هنگامی که این افسر وظیفه شناس در حال خدمت به مردم برای پیشگیری از وقوع حادثه‌ای دیگر بود یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ با او برخورد کرد؛ تیم فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ حاضر در محل بلافاصله پیکر افسر پلیس راه را به بیمارستان امدادی مشهد منتقل کردند اما با وجود تلاش کادر پزشکی حدود ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد، سرهنگ سهراب عارفخانی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در این شهرستان گفت: «اظهارنظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.»   علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.   وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.   دادستان رفسنجان بیان کرد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌شود.   وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌شود.   محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • توصیه‌های ایمنی پزشکی قانونی به شهروندان هنگام صاعقه
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی