Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان قانون تعدیل برخی مفاد قانون انتخابات را به پارلمان ارجاع داد تا مورد تجدید نظر قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور لبنان در این خصوص گفت: اصلاحات جدید برای قانون انتخابات فراتر از توصیه محض است. برای نخستین بار مهلت قانونی برگزاری انتخابات کوتاه شده است که این امر موجب می‌شود رای دهندگان به دلایل مختلف نتوانند رای بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عون افزود: برگزاری انتخابات در مارس آینده، مهلت ثبت نام رای دهندگان غیر مقیم را کوتاه می‌کند و آنها را از استفاده از حق سیاسی خود برای رای دادن به نمایندگان مستقیم خود باز می‌دارد.

رئیس جمهور لبنان همچنین گفت: این اصلاحات ۱۰ هزار و ۶۸۵ شهروند زن و مرد از همه طوائف را از حق انتخابات محروم می‌کند زیرا تا ماه مارس ۲۰۲۲ سن آنها به ۲۱ سال نرسیده است.

گفتنی است، پیشتر پارلمان لبنان در جلسه مشترک خود روز ۲۷ مارس آتی (۷ فروردین) را موعد برگزاری انتخابات پارلمانی اعلام کرد.

کد خبر 5333924 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان میشل عون قانون انتخابات ایالات متحده امریکا روسیه عراق افغانستان سوریه رژیم صهیونیستی ایران انتخابات عراق لبنان ترکیه طالبان ناتو رجب طیب اردوغان کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس

به گزارش جماران؛ فارس نوشت: معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از بکارگیری ماشین‌های دوربین دار برای اعمال قانون تخلفات ساکن خبر داد.

سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن به موضوع اعمال قانون مکانیزه پرداخت و گفت: بزودی اعمال قانون ها به صورت مکانیزه توسط خودروهایی که مجهز به دوربین هستند در  سطح معابر انجام خواهد شد.

وی گفت: این خودروها در مناطق  1 ، 4 و 5 شهر تهران تردد کرده و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای  مالک ارسال خواهدشد؛ همچنین در  جاهایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای  اولین بار  موتورسیکلت را به دوربین مجهز می‌کنیم که در ۶ طرف دوربین داشته و تخلفات ساکن اعم از پارک در  پیاده رو ، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟ | حل یک اختلاف نظر بزرگ
  • ببینید/ کتک‌کارى در پارلمان گرجستان هنگام بررسی قانون جنجالی حضور عوامل خارجی در کشور