Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز حتی موسسه گالوپ که یک موسسه نظرسنجی غربی و مستقر در آمریکاست در تازه ترین نظرسنجی خود اعلام کرده ۷۲درصد مردم ایران از عملکرد دولت آیت الله سید ابراهیم رییسی رضایت دارند و آن را تایید می‌کنند.

وی ادامه داد:شخص رییس جمهوری عزمی جدی برای رفع مشکلات کشور دارد و این موضوع بسیار مهم است چون در گذشته بسیاری از مسوولان دولتی دچار روزمرگی بودند و اراده جدی برای رفع مشکلات کشور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم ترین اقدامات آیت الله رییسی انجام سفرهای استانی است که موجب افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به مسوولان شده است.

احمدپور فدکی افزود:میزان اعتماد مردم به مسوولانی که به صورت مستقیم و نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می‌گیرند بیشتر است و حضور دولتمردان در بین مردم، نشان دهنده عزم دولت برای شناخت درست مشکلات و یافتن راهکار مناسب برای بر طرف کردن آنهاست.

وی ادامه داد: طی مدت سه ماهی که از دولت آیت الله رییسی گذشته اقدامات بزرگی در خصوص واکسیناسیون انجام و طی هفته های‌آغازین فعالیت دولت سیزدهم بود که میزان قابل توجهی واکسن وارد کشور شد و واکسیناسیون سرعت قابل توجهی گرفت.

موسسه گالوپ مستقر در واشنگتن آمریکا با انتشار آخرین نظرسنجی‌های صورت گرفته سه هفته پس از روی کار آمدن دولت، گزارش داده است که از هر ۱۰ نفر بزرگسال، بیش از هفت نفر عملکرد دولت سیزدهم را تایید می‌کنند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی تربت حیدریه خواف موسسه گالوپ ایالات متحده آمریکا دولت رشتخوار ایران دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تربت حیدریه خواف مجلس شورای اسلامی تربت حیدریه خواف موسسه گالوپ ایالات متحده آمریکا دولت رشتخوار ایران دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی با ائمه جماعات شهرستان رشت اظهار کرد: مردم ائمه جمعه فردی امین و مطمئن جهت بیان مشکلات و درخواست‌های خود تلقی می‌کنند که این امر سبب اطلاع و آگاهی کامل ائمه از بخش بزرگی از معضلات، آسیب‌ها و نیازهای مردم می‌شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ائمه جمعه با استقرار خود در بخش‌ها و شناخت کامل مشکلات و معضلات مردم روستاها در حفظ اتحاد و همدلی بین آنها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، افزود: بنابراین ائمه جمع همواره در مقاطع سخت و حساس با حضور و درایت خود حلال مشکلات هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمام مسؤولان باید پیرو فرامین مقام معظم رهبری و بر حول محور ائمه جمعه حرکت کنند، اضافه کرد: نقش محوری ائمه جمعه که سبب ایجاد اتحاد و همدلی میان مردم و دلگرمی و پشتوانه‌ای برای مسؤولان به شمار می‌رود انکارناپذیر است.

عاشوری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه منادیان وحدت و پرچمدار انسجام، همدلی، همراهی و حافظان دین به شمار می‌روند، تصریح کرد: تریبون نماز جمعه بالاترین قدرت روشنگری و کفر ستیزی را در جامعه اسلامی دارد که دشمنان نیز از همین جایگاه نماز جمعه هراس دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ حجاب و عفت، حفظ خط اسلام و ایمان مردم است، ادامه داد: ائمه جمعه در تبیین عفاف و حجاب در سطح جامعه تلاش کرده و بر نهادینه شدن احکام آن تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم دارد، بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد دولت وحدت، همگرایی و خدمت صادقانه به مردم است که باید همه ما به آن پایبند باشیم و در سرلوحه کارها قرار دهیم.

کد خبر 6088219

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • محبوبیت مقاومت نزد مردم غزه 
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • آیت‌الله رییسی به کراچی رفت