Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی قبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این واحد تولیدی اسفندماه سال گذشته با حضور وزیر صنعت در شهر صنعتی کاسپین قزوین کلنگ زنی و اجرا شده بود.

وی اضافه کرد: با شروع به کار فاز اول این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی ۳۱۰ نفر مشغول به کار شدند.

معاون استاندار قزوین گفت: واحد تولیدی محصولات دکتر عبیدی در فاز دوم توسعه خود به هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که به منظور پرداخت تسهیلات به این واحد تولیدی، جلسه ای با حضور مدیران بانکی و اجرایی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی خاطر نشان ساخت: این واحد تولیدی در زمینه تولید محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی در سه فاز با ظرفیت تولید سالانه ۲۱ هزار و ۷۰۵ تن پیش بینی شده است و باید حمایت های لازم از آن صورت گیرد.

معاون استاندار با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت:رمز استقلال و خودکفایی کشور، حمایت از تولید و رفع موانع از پیش روی تولیدکنندگان و صنعتگران است و باید همه مسوولان تمامی تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند.

قبادی خاطر نشان ساخت: استان قزوین با توجه به ظرفیت ها و موقعیت جغرافیایی خاص خود، جذابیت های زیادی برای سرمایه گذاران دارد و باید با حمایت از آنها زمینه رشد و توسعه استان را در حوزه های مختلف فراهم کرد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند

سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان سمنان، با حضور در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی سمنان با بیان این‌که «محور کار، تولید است» افزود: شکل گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است. افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق کالا ندارد. قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امروز با همت و تلاش کارکنان و کارگران عزیز، احیای واحد‌های تولیدی راکد در حال انجام شدن است. احیای واحد‌های تولیدی نماد فعالیت اقتصادی و تلاش است. امروز محصولات داخلی کارخانه‌ها هم استانداردسازی و تجاری‌سازی شده و هم تولید بیشتر خواهد شد.

وی با بیان این‌که «شاخص‌ها نشان‌دهنده کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان سمنان است» افزود: برخی واحد‌های تولیدی در استان به دنبال نیروی کار هستند که خبر بسیار خوبی است. نرخ تورم در استان کاهشی و رشد اقتصادی رو به افزایش است. رشد تولید و رشد اقتصادی می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل کند، شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گروی تولید است؛ تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد.

رئیس‌جمهور گفت: وقتی بانک یک واحد تولیدی را تملک می‌کند، به دلیل اشتغال در زمینه پولی و مالی به تولید و صنعت توجه نمی‌کند. وزارت صمت، ستاد واحد‌های تولیدی و صنعتی و بانک مرکزی با تشکیل کارگروهی مشترک، فعال شدن واحد‌های تولیدی احیاشده در تملک بانک‌ها را پیگیری کنند. به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند؛ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم باید با سازوکار‌هایی همراه باشد؛ یکی از جلوه‌های این سازوکار تعاونی‌ها هستند که می‌توانند به اقتصاد کشور کمک کنند. معاونت تعاون وزارت رفاه و بخش‌های دیگر از تعاونی‌ها بدانند امسال یکی از جلوه‌های مهم مشارکت مردم، میدان دادن به تعاونی‌ها است.

جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد استان سمنان که در دولت مردمی به چرخه تولید بازگشته‌اند، با حضور رئیس جمهور برگزار شد. با بازگشت این تعداد واحد‌های راکد به چرخه تولید در استان سمنان در بخش‌های صنعتی و معدنی، کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی و خدمات بازرگانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ میلیارد ریال، برای بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

همچنین با ۲۰۱ واحد تولیدی احیای شده در استان سمنان، تعداد کل واحد‌های تولیدی احیا شده در دولت مردمی به عدد ۸ هزار و ۳۱۵ رسید. رئیس جمهور همچنین در حاشیه این مراسم از غرفه برخی شرکت‌های تازه احیا شده که در محل کارخانه کاشی‌سازی هفت آسمان برپا شده بود، بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند
  • شکوفه‌های بیدمشک فرصتی برای استشمام عطر بهار
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین