Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو: دو تیم استقلال و پرسپولیس رقابت‌های لیگ برتر ایران را با پیروزی در هفته نخست سپری کرده اند. استقلال موفق شد در تهران با یک گل از سد هوادار عبور کند و پرسپولیس هم شب گذشته در اهواز با نتیجه ۳ بر یک از سد فولاد گذشت. این نتایج در حالی رقم خورد که بازیکن خارجی‌ای در ترکیب دو تیم به چشم نمی‌خورد.

به گزارش فرارو، پرسپولیسی‌ها که بازیکن خارجی جدیدی ندارند و بوژیدار هم مدت هاست نیمکت نشین حامد لک است؛ استقلال، اما یک بازیکن و مربی جدید خارجی دارد که در هفته اول به دلیل مشکلات اداری نتوانست از حضور آن‌ها استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریله پین ایتالیایی، مدت هاست به عنوان دستیار فرهاد مجیدی به تهران آمده و این باشگاه به تازگی آرتور کوین یامگا فرانسوی – کامرونی را هم خریده است تا در سمت راست خط دفاعی اش به بازی بگیرد.

همین بازیکن خارجی و جدید استقلال حالا محلی برای دلخوری و دعوای هواداران پرسپولیس با مدیریت باشگاه شده است. آن‌ها با اشاره به موفقیت استقلال در جذب بازیکن خارجی و ادعای مسئولان تیم آبی مبنی بر خرید یکی دو بازیکن خارجی دیگر، از مدیریت تیمشان به شدت انتقاد کرده که توانایی خریدن حتی یک بازیکن خارجی که سرمربی شان اعلام نیاز کرده بود را هم نداشتند. مورد «بازیکن خارجی» حالا تبدیل به اهرم فشاری بر مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس، شده که به هر دری می‌زند تا حکم سرپرستی اش به مدیرعامل دائمی تغییر کند.

با وجود وعده‌هایی که او برای پرداخت طلب کالدرون و باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و طبیعتا خرید بازیکن خارجی جدید داده است، هیچ کدام از این وعده‌ها محقق نشده و یحیی گل محمدی هم به تازگی گفته با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ‌های اروپایی، دیگر خریدن بازیکن خارجی چندان راحت نیست. همزمان با این اتفاقات در باشگاه پرسپولیس، استقلالی‌ها با مدیرعاملی مصطفی آجرلو، مسیر منطقی و آرام تری را پیش گرفته اند و تا اینجا توانسته اند یکی از گزینه‌های خارجی مدنظر فرهاد مجیدی را برای استقلال جذب کنند. ضمن اینکه آن‌ها وعده داده اند یکی دو خرید خارجی دیگر هم تا قبل از ۱۶ آبان و پیش از مهلت قانونی نقل و انتقالات در ایران جذب کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟

همزمان با اعلام جدیدترین زمان برای واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در خبر‌ها آمده است که ۵ بانک در تلاش هستند، به صورت مشترک امتیاز این دو باشگاه را در اختیار بگیرند، اما بر اساس آخرین خبر‌های رسیده بانک‌ها تمایلی برای در اختیار گرفتن امتیاز این دو باشگاه ندارند.

دلیل هم واضح و مبرهن است. بانک ملت اگر امتیاز تیم پرسپولیس را خریداری کند، بدون شک با طرد از سوی مشتریان آبی مواجه می‌شود و عکس این قضیه هم صادق است. اگر بانک ملت به عنوان خریدار آبی‌ها معرفی شود، مشتریان طرفدار پرسپولیس با این بانک قطع همکاری خواهند کرد.

جالب است برند‌هایی که در سال‌های اخیر تمایل به همکاری به استقلال و پرسپولیس گرفته‌اند، قرارداد مشترک با هر دو باشگاه امضاء کرده‌اند. نمونه اش بانک شهر که دو سه فصلی به صورت مشترک هم با استقلال کار می‌کند و هم پرسپولیس.

معضل جدید اینجاست قانون این اجازه را به بانک‌های خریدار نمی‌دهد که هم استقلال را بخرند و هم پرسپولیس را، چون طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مالکیت دو باشگاه باید از هم تفکیک شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • رنگ استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست! | اگر شرایط خوب باشد پیشنهاد خارجی را قبول می‌کنم
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • مجوز خرید استقلال و پرسپولیس برای پنج بانک
  • بهترین بازیکن بعد از عید استقلال | امسال، سال این خارجی است