Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، «استاد ناظم الدین» امیر حلقه جماعت اسلامی در ایالت راجستان طی سخنانی در پانزدهمین وبینار از سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی اظهار داشت:در روز قدس و ایام ماه رمضان نظامیان رژیم صهیونیستی دست به عملیاتی غیر ضروری و متجاوزانه در مسجد الاقصی زدند که در این حمله تعداد زیادی از زنان، کودکان و افراد با ایمان فلسطینی زخمی شدند؛ البته تجاوز اسرائیل موضوع جدیدی نیست،  بلکه این تجاوز مدت هاست که جریان دارد؛ اما تلاش های جدی که باید برای ممانعت از اقدامات اسرائیل و بازداشتن این رژیم از ظلم و جنایت صورت گیرد، انجام نمی پذیرد و برخی کشورها از همان آغاز و  زمان تشکیل غیرمشروع اسرائیل پیوسته از آن حمایت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از سوی دیگر، استقامت فلسطینی ها  در برابر ظلم و کوچکترین مقاومت آنها تروریسم خوانده می شود؛ حال آنکه حقیقیت این است که تروریست واقعی اسرائیل است که پیوسته در حال نقض قوانین بین المللی است و در تلاش برای طرح های توسعه طالبانه اش می است؛ اما به توجه به شرایط فعلی، کاملا واضح است که اسرائیل انشاءالله رو به زوال و نابودی است؛ تجاوزات اسرائیل و اقدامات غیرمنصفانه این رژیم، حق حفاظت از خویشتن را از این رژیم می ستاند؛ جای شکر است که مردم غیور فلسطین متعهد شده اند که این ظلم و ناانصافی را هرگز تحمل نخواهند کرد و برای آزادسازی سرزمین مقدس، فلسطین و قبله اول مسلمانان فداکاری خواهند کرد. 

ناظم الدین گفت: اسرائیل دچار سوءتفاهم و کج فهمی است و متوجه نیست؛ کسانی که در برابر او قرار دارند هراسی از مرگ ندارند. این افراد از سلاح های اسرائیلی و تجهیزات مدرن کشورها و قدرت های غربی که آلت دست اسرائیل هستند و از بمب ها، هواپیماها و موشک های آنها ترسی ندارندو  هیچ کدام از اینها نمی تواند عزم و اراده اهل ایمان را متزلزل نماید؛ چرا که آنها به خدا ایمان دارند؛ آنها بشارت هایی که در قرآن حکیم آمده است را به خوبی به یاد می آورند و  دستورات خداوند متعال و پیشگویی های رسول خدا (ص) را به خاطر دارند. 

وی خاطر نشان کرد: بر اساس حدیث پیامبر گرامی اسلام(ص) که پیوسته به ما متذکر می شوند، مسلمانان مانند یک عمارت واحد هستند؛ اهل ایمان همچون اعضای جسمی واحد هستند که اگر در عضوی نقصی پیدا شود کل جسم احساس درد خواهد کرد؛ لذا برادران دینی و مظلوم ما نیز این حق را بر گردن ما دارند که ما با آنها اظهار همبستگی نماییم؛ درد و آلام آنها را درک کنیم و دعا کنیم خداوند به آنها صبر و استقامت عطا کند و همچنین می توانیم برای از بین بردن سوءتفاهمات و علیه ظلم و جنایت، آگاهی و بیداری مردم را افزایش دهیم و به طور جدی از دولت هایمان بخواهیم که فشارها را بر اسرائیل افزایش دهند و آن را از ظلم و جنایت بازدارند. 

امیر حلقه جماعت اسلامی در ایالت راجستان اظهار کرد: سازمان ها و کشورهای مدعی حقوق بشر باید قدم جلو بگذارند و در این زمینه نقش آفرینی کنند، ما باید آنها را نیز آگاه کنیم؛ کشورهای مسلمانی که به وظایف خود عمل می کنند و به معنای واقعی کلمه تلاش می کنند حقی که بر گردن آنهاست ادا کنند، باید به آنها تبریک گفت و  به کشورهایی که علی رغم داشتن امکانات سکوت اختیار کرده اند، آگاهی داد.

وی در پایان گفت: از خداوند می خواهیم که در این راه اهل ایمان و به خصوص مردم فلسطین را استعانت و به آنان ثابت قدمی عطا فرماید و راه آزادی قبله اول مسلمانان را هموار کند و به معنای واقعی کلمه توفیق عمل به وظایف را به امت اسلامی عطا نماید و به اهل ایمان عزم و اراده لازم برای نقش آفرینی را ببخشد؛ پیروزی از آن اسلام و اهل ایمان است؛ انشاءالله قبله اول به طور حتم آزاد خواهد شد و  انشاء الله خداوند به ما توفیق نقش آفرینی حقیقی در این عرصه را عطا فرماید.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: نقش آفرینی اهل ایمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فلسطین»؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو

به گزارش خبرگزای مهر، مسائل فلسطین و منطقه در کانون بحث دیپلماتیک با حضور «میخائیل باگدانوف» نماینده ویژه رییس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو بود.

ضیافت افطار که شامگاه پنجشنبه به مناسبت روز جهانی قدس پیش‌رو برگزار شد، سفیران کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، الجزایر، سودان، ترکمنستان، بنگلادش، سرپرست سفارت افغانستان و معاون سفیر جمهوری آذربایجان حضور داشتند.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی در این آیین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، به تبیین اهمیت وحدت و همبستگی مسلمانان در تعالیم دینی پرداخت و افزود: ما امشب در اینجا در حالی جمع شده ایم که برادران و خواهران مسلمان فلسطینی ما در غزه، تحت شدیدترین جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر و نژادپرست صهیونیستی و با حمایت واشنگتن و در سایه سکوت کشورهای غربی، از آشکارترین حقوق خود محروم و با نسل کشی مواجه هستند.

جلالی افزود: شاید اگر همه ما مسلمانان در انجام وظایف و تکالیف دینی دقت بیشتری داشتیم، موضوع فلسطین و ظلم مستمر رژیم صهیونیستی در حق مردم شریف و بی‌دفاع آن و تلاش برای پاکسازی قومی مردم فلسطین که تنها هدفشان زندگی آرام و امن در سرزمین آبا و اجدادی است، قریب به هشت دهه ادامه نمی یافت.

وی ادامه داد: از خداوند متعال مسألت می نماییم که مردم مظلوم فلسطین را از شر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی رهایی بخشیده و ان شاالله بزودی شاهد آزادی قدس شریف، قبله اول مسلمانان از لوث صهیونیست ها باشیم.

کد خبر 6064568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نجات فلسطین تنها از مسیر مقاومت می گذرد
  • ردپای برخی از کشورهای اسلامی در تجاوز رژیم اسراییل به فلسطین
  • مقاومت، تنها مسیر نجات فلسطین است
  • بایدن مدعی شد: تمامی کشورهای عربی آماده به رسمیت شناختن اسرائیل هستند
  • «فلسطین»؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو
  • انفعال سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • لزوم تحریم همه جانبه علیه رژیم صهیونیست
  • علی مطهری : همگی درگیر نوروز هستیم و غزه را فراموش کردیم
  • شکست اسرائیل در غزه/کابینه جنگ اسرائیل در حال فروپاشی است
  • مطهری: همگی درگیر نوروز هستیم و غزه را فراموش کردیم