Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تدوین و تهیه اصول آموزشی در شرایط کرونایی اظهار داشت: از سوم مهرماه تمامی دانش آموزان مدارس روستایی و عشایری با جمعیت زیر ۱۵ نفر در کلاس‌های درس حاضر شدند و کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌ها به صورت حضوری دایر شده است.

وی با اشاره به روند روبه شتاب واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان گفت: در حال حاضر ۷۵ درصد دانش آموزان و ۸۲ درصد معلمان واکسن کرونا را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اول آبان ماه مدارس زیر ۳۰۰ نفر دانش آموز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده و گروه بندی کلاس‌ها دایر می‌شود و مدارسی که مجوز را دریافت کرده باشند می‌توانند دانش آموزان را حضوری پذیرش کنند.

دهقان یادآور شد: از ۱۰ آبان به بعد مدارس بیش از ۳۰۰ دانش آموز نیز در صورت آمادگی مدیران مدارس برای آموزش‌های حضوری بازگشایی می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران اصل سلامت و تندرستی دانش آموزان و همکاران را اولویت دانست و به مدیران مدارس توصیه کرد بعد از احراز سلامت دانش آموزان و معلمان با رعایت پروتکل‌ها نسبت به بازگشایی تدریجی مدارس اقدام کنند.

کد خبر 5334061

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران علی دهقان بازگشایی مدارس ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها گرگان کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا رئیس جمهور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی

حمید طریفی‌حسینی با بیان اینکه جذب در آموزش‌وپرورش نوید بخش جریان تازه‌ای در نیروی انسانی و دوره ابتدایی است گفت: در کنار جذب نیرو، بحث توانمند سازی حرفه‌ای مداوم معلمان را داریم. سال گذشته در قالب طرح شهید همت ۶۰۰۰ نفر از معلمان، دوره‌های توانمندسازی لازم را در هفت عنوان درسی گذراندند و امسال با ساز و کار متفاوت طرح توانمند سازی معلمان را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در بعد برنامه درسی کار اصلاح و بازنگری جدول عناوین درسی دوره ابتدایی و ساعات تدریس هفتگی در سازمان پژوهش و شورای عالی آموزش و پرورش در حال برنامه‌ریزی است افزود: امسال بازنگری عناوین درسی را داریم تا یک مبنا برای اصلاح و بازنگری کتب درسی دوره ابتدایی متناسب با هویت، اهداف و شایستگی دوره ابتدایی وجود داشته باشد و بازنگری از سال‌های آینده انجام شود و برنامه درسی باکیفیت برای دانش آموزان داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه توجه به بعد سلامت دانش آموزان و شایستگی حرکتی و سواد حرکتی در دوره اول ابتدایی و دانش آموزان دختر بسیار مهم است ادامه داد: با همکاری معاونت تربیتی وزارت آموزش‌وپرورش برنامه‌ریزی انجام و اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها قرار داده شده تا ۱۰۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب اتاق‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی با اولویت مدارس دوره اول و مدارس دخترانه داشته باشیم تا محیط با نشاطی برای دانش آموزان آماده کنیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی