Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی رشیدی ،مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: شرکت آب و فاضلاب در ازای هرگونه خدماتی که توسط نیرو‌های امدادی این شرکت که در معابر و یا درِ منازل انجام می‌شود، از جمله تعمیرات شبکه و کنتور، قطع و وصل انشعاب آب، رسیدگی به حوادث و دیگر موارد، هیچ‌گونه وجه نقدی دریافت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی تاکید کرد: تمامی پرداخت‌ها به این شرکت باید از طریق درگاه‌های بانکی و شماره حساب‌های بانکی به نام شرکت پرداخت شود و شماره حساب بانکی شخصی، اعتبار قانونی ندارد و از پرداخت نقدی خودداری نمائید.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده و یا درخواست وجه نقد به نام شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مراتب را ۱۲۲ اطلاع دهند.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب کلاهبرداری نیروهای امدادی شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمود اسپانلو گفت: متهم به صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارزدیجیتال، ترغیب به سرمایه گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، خبری از پرداخت سود و اصل پول نبود.
اسپانلو گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده اند و سرشبکه این شرکت هرمی در گنبدکاووس نیز به اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.
دادستان مرکز استان گفت: تحقیقات برای ابعاد این پرونده و برآورد میزان زیان قربانیان در دادسرای این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت