Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: برای طرح‌های حوزه آب و برق استان اردبیل بیش از 3500 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است تا به مرحله بهره‌برداری برسد.

به‌ گزارش برنا به نقل از  وزارت نیرو، "علی‌اکبر محرابیان" که جمعه ۳۰ مهر همراه "آیت الله رئیسی" ریاست جمهوری به استان اردبیل سفر کرده بود، پس از بازدید طرح‌های زیربنایی مختلف استان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: منظور از این سفر، پیگیری و بررسی پروژه‌ها و طرح‌های راکد و نیمه تمام استان اردبیل در حوزه آب و برق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در استان طرح‌های زیربنایی خوبی آغاز شده که امیدواریم با حمایت‌های دولت و مجلس شورای اسلامی شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.
وزیر نیرو خاطرنشان‌ کرد: برای طرح‌ها بیش از 3500 میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب و برق استان پیش‌بینی شده که طی دو تا سه سال به پروژه‌ها تزریق می‌شود تا بتوانیم در آینده به بهره‌برداری برسانیم.
وی اضافه کرد: پروژه سد عنبران دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و قرار است کسری منابع این پروژه تا چند هفته آینده ترزیق شده و تا پایان سال شاهد آبگیری این سد باشیم.
محرابیان در خصوص آبرسانی به شهر اردبیل گفت: در مورد آبرسانی به این شهر، تقویت شبکه آبرسانی و تصفیه‌خانه اردبیل پروژه‌های خوبی را مد نظر قرار داده‌ایم تا با اجرای آن‌ها شهر اردبیل طی سال‌های آینده هیچ موقع رنگ بی‌آبی را نبیند.
وزیر نیرو در خصوص سوالی در خصوص قطعی برق، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با ذخیره و پر کردن مخازن نیروگاه‌هایمان، ان‌شاءالله دچار قطعی برق نشویم.
وی در خصوص خشکسالی نیز یادآور شد: متاسفانه امسال خشک‌ترین سال آبی در ۵۰ سال اخیر بود که در نوع خود بی‌سابقه است.
وزیر نیرو در پایان گفت: تمامی تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت که هم در شهرها و هم در روستاها بتوانیم مشکلات تنش آبی را برطرف کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزارت نیرو ریاست جمهوری استان اردبیل برق دولت مجلس شورای اسلامی مد خشکسالی مشکلات استان اردبیل برق دولت صنعت مشکلات استان اردبیل آب و برق وزیر نیرو پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مسعود ایرانی اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۳ با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و از سوی دیگر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بر همین اساس اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تنظیم بازار با کنترل قیمت‌ها در کنار توزیع کالاهای اساسی به نرخ مصوب در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین افزود: کارشناسان مربوطه در کنار تامین و توزیع یک هزار و ۵۲۵ تن گوشت و مرغ منجمد، برنج، شکر، سیب و پرتقال به منظور تامین کالا و تنظیم بازار، نسبت به انجام سه هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و عرضه‌کننده خدمات رفاهی در استان اردبیل اقدام کردند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: همچنین یک هزار و ۱۶۶ مورد گشت مشترک با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، بهداشت، اماکن عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، غذا و دارو در این مدت به اجرا درآمد.
وی تشکیل ۹۸۲ فقره پرونده با ارزش حدود ۷۰ میلیارد ریال برای تخلف‌های شناسایی شده از واحدهای صنفی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: این بازرسی‌ها در قالب طرح عید تا عید وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، اردبیل در بین ۳۱ استان رتبه دوم را کسب کرد.
ایرانی با اشاره به استمرار نظارت‌های ۲ ماه گذشته، اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده مواردی مانند گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، صادر ننمودن فاکتور، احتکار و فروش اجباری کالا یا سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند موضوع را با سامانه ارتباطی ۱۲۴ درمیان بگذارند.

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه