Web Analytics Made Easy - Statcounter

از شایعه تا واقعیت: امروز نزدیک به ۶۰۰ روز از شناسایی اولین مورد کرونایی در کشورمان می‌گذرد، ویروسی که در روزگار ناشناخته بودن و نبود واکسن کرونا جان عزیزان ما و میلیون ها هم‌نوع ما را در سراسر کره خاکی گرفت.

در کنار این ناشناخته بودن کویید ۱۹، رسانه‌های جریان معاند با القای ترس و خود تحقیری و ناامیدی سعی کردند تا در دوران تحریم و کرونا فشار بیشتری را به مردم ایران تحمیل کنند(اینجا  و اینجا را بخوانید).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان BBC فارسی نقش پررنگ‌تری ایفا کرد رسانه‌ای که بارها افزایش آمار کرونا در ایران را به یک بجران ناشی از بی‌کفایتی مسئولان ایران معرفی کرد اما در خصوص شدیدترین تلفات کرونایی در انگلیس و آمریکایی سکوت کرد(اینجا).

 

رصد این موضوع در روزهای اخیر هم این ادعا را ثابت می‌کند. این رسانه در روزهایی که ایران فوتی کرونایی را ثبت کرده بود تمام  مطالب خود را با تیترهای منفی علیه ایران اختصاص داد.اما در این روزهایی که امریکا آمار دوهزار کرونایی را پشت سر می‌گذارد، خبری از آن سیاه نمایی نیست.

 

 

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: BBC فارسی از شایعه تا واقعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!

اگر فکر می‌کنید خوره فوتبال و تماشایش هستید و همه قوانین آن را می‌دانید، سخت در اشتباهید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برتری دراماتیک استون‌ویلا مقابل لیل در مرحله یکچهارم نهایی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا، یک اتفاق نادر را در خود داشت.

امیلیانو مارتینس که در طول مسابقه یک بار اخطار گرفته بود در حین شلیک ضربات پنالتی آخر مسابقه به دلیل تحریک هواداران حریف، کارت زرد دوم را گرفت.

بازیکنان لیل منتظر اخراج او از زمین مسابقه شدند اما مارتینس با اشاره داور در زمین ماند. تماشاگران به خیال اینکه داور تصمیم اولیه خود را تغییر داده به او اعتراض کردند اما آنچه امکان باقی ماندن مارتینس در جریان مسابقه را به وجود آورد، یک قانون کمتر شنیده شده فوتبال است.

بر اساس یکی از قوانین فوتبال که مطابق دستورالعمل‌های یوفا لازم‌الاجراست، کارت‌های زرد بازیکنان به محض آغاز ضربات پنالتی پاک می‌شود و دریافت کارت زرد دوم بعد از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه به اخراج بازیکنان نمی‌انجامد.

دیگر خبرها

  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!
  • تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • اوسمار به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!