Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: سود سالیانه شستا از 5 آبان توسط سامانه «سجام» به حساب سهام‌داران واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا دکتر میرهاشم موسوی اظهارکرد: سود سهام مصوب سهامداران حقیقی دارای کد «سجام» از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه «سجام» توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام)، از تاریخ ۵ آبان لغایت ۹ آبان به تدریج پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و تصمیم گیری درباره سود قابل تقسیم، روند واریز سود به حساب سهام‌داران مطابق با روال جاری و از طریق «سجام» انجام می‌شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: براساس گزارش حسابرسی مستقل و بازرسی قانونی انجام شده توسط سازمان حسابرسی و مطابق با صورت‌های تأیید شده سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ سود خالص شستا ۳۱ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان است که سود پایه هر سهم ۲۱۹۹ ریال است.

موسوی خاطرنشان کرد: سهامداران حقیقی که فاقد کد «سجام» هستند، می توانند از تاریخ ۱۵ آذر سال جاری با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور با ارائه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، وی در خاتمه گفت: پرداخت سود سهامداران حقوقی، صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری نیز از تاریخ ۵ آبان از طریق واریز به حساب بانکی اعلام شده به این شرکت از طریق مکاتبات رسمی انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سود شستا سامانه سجام تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشمولانی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکردند چه اقدامی باید انجام دهند؟

بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس پرداخت سود سهامداران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت از روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه آغاز شد و جمعه شب تمام واریزی‌ها انجام شد.

سود سهام عدالتی که با توجه به بد عهدی برخی از شرکت‌ها کامل واریز نشد و در این راستا هم مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی محمد باغستانی گفته بود: شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدامی برای واریز سود سهام عدالت خود در مرحله اول و دوم انجام ندادند و شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

اما این سود برای برخی واریز نشد که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سود سهام عدالت برای افراد به شش دلیل واریز نمی‌شود از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

حالا مشمولانی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکردند باید چه اقدامی انجام دهند؟ در همین راستا هم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه سجام در فرآیند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

در ادامه سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: مشمولانی هم که سود دور‌های گذشته را دریافت و سود این دوره را دریافت نکرده‌اند می‌تواند با مراجعه به سامانه سهام عدالت یا سجام پس از متوجه شدن مشکل نسبت به اصلاح شماره شبا و مشکل حساب خود اقدام کنند تا سود این دروه را با دوره‌های بعدی دریافت کنند.

در انتها نیز مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود!
  • سهامداران عدالت بخوانند/ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود! + جزییات
  • بیش از ۶۶۷ هزار نفر از خراسان جنوبی سهام‌دار سهام عدالت هستند
  • سود سهام عدالت به حساب چند سهامدار واریز شد؟
  • سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد
  • ۴۳ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند
  • پرداخت سود سهام عدالت به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار
  • برای این افراد سود سهام عدالت واریز نشد
  • مشمولانی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکردند چه اقدامی باید انجام دهند؟
  • خبر مهم درباره واریز حقوق اسفند بازنشستگان / دلیل تاخیر چیست؟