Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در حیطه های شش گانه «تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی»، «یاددهی و یادگیری»، «ارزشیابی آموزشی( دانشجو، هیئت علمی و برنامه)»، «مدیریت و رهبری آموزشی»، «یادگیری الکترونیکی» و «طراحی و تولید محصولات آموزشی» برگزار می شود.

داوری فرآیندهای جشنواره مطهری بر اساس آیین نامه جشنواره مطهری انجام خواهد شد و صرفا فرآیند هایی وارد مرحله رقابتی جشنواره می شوند که واجد هر شش معیار کلاسیک باشد:

۱- هدف مشخص و روشن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- برای انجام فرایند مرور بر متون انجام شده است.

۳- از روش مندی مناسب و منطبق با اهداف استفاده شده است.

۴- اهداف مورد نظر به دست آمده اند.

۵- فرایند به شکل مناسبی در اختیار دیگران قرار گرفته است.

۶- فرایند مورد نقد توسط مجریان قرار گرفته است.

تمامی اعضای هیات علمی می توانند فرآیند های خود را در قالب فرم ارسال خلاصه فرآیند به همراه مستندات و مجموعه همراه به گروه آموزشی خود ارائه کنند.

مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی می توانند فرآیندهای داوری را بررسی و فرآیندهای برتر دانشگاهی را برای شرکت در بخش کشوری را از اول دی ماه ۱۴۰۰ به مدت دو هفته در سامانه مربوطه بارگذاری کنند.

کد خبر 5334171

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره شهید مطهری آموزش پزشکی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های علوم پزشکی سازمان امور دانشجویان محمد مهدی طهرانچی دانشگاه های ایران واکسیناسیون دانشجویان سازمان سنجش دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد

فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد و مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص، بهمن‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، دبیرخانه جایزه کتاب سال از ناشران، پژوهشگران، محققان، مؤلفان، مترجمان و مصححان دعوت می‌کند با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتی ketabsal.ketab.ir کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند.

کتاب‌های ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول بوده و برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۲ منتشر شده باشند. همچنین کتاب‌های ارسالی نباید کمک درسی و عکس‌برداری‌شده باشند.

لازم به ذکر است، کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، پژوهش و نقد ادبی (تألیف)، مستندنگاری، شعر بزرگسال و و همه کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان به دلیل هم پوشانی با «جایزه جلال آل احمد»، «جشنواره بین‌المللی شعر فجر» و «جایزه ملی کودک و نوجوان» در جایزه کتاب سال داوری و بررسی نمی‌شوند.

براساس این فراخوان، فقط کتاب‌هایی در جایزه کتاب سال داوری و ارزیابی می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای این جایزه تکمیل کرده و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. کتاب‌های دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

متقاضیان می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ آثار خود را به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره ۲، طبقه اول، دبیرخانه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران (کدپستی ۱۳۱۵۷۵۳۷۱۵) ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۲۷۱ تا ۲۷۸ تماس بگیرند.

کد خبر 747198

دیگر خبرها

  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود